عمومی

آمریکا اینترنت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای راه‌اندازی کرد؛ ماهانه ۴۵ میلیون تومان!


آمریکا اینترنت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه‌ای راه‌اندازی کرد؛ ماهانه ۴۵ میلیون تومان!

🔴 شرکت خدمات اینترنت Ziply در ایالات‌متحده، سرویسی بسیار سریع و البته گران‌قیمت با سرعت چشمگیر ۵۰ گیگابیت‌برثانیه را به مشتریانش ارائه می‌دهد. درواقع حدود یک میلیون نفر در مناطق تحت پوشش شرکت مذکور ازجمله اورگان، واشنگتن، آیداه و مونتانا واجد شرایط دریافت اینترنت پرسرعت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه هستند.

🔴 مشتریان Ziply علاوه‌بر پرداخت هزینه‌ی ماهانه‌ی ۹۰۰ دلاری برای خرید اینترنت با سرعت ۵۰ گیگابیت‌برثانیه، باید روتر مخصوصی را هم تهیه کنند. این ISP محصولی به‌نام MikroTik Cloud Core CCR2216-1G-12XS-2XQ را برای اتصال به سرویس جدیدش توصیه کرده است؛ قیمت مودم مذکور ۲,۴۰۹ دلار است. این روتر ۱۶ گیگابایت رم داخلی دارد و البته باید ۶۰۰ دلار هم برای نصب آن پرداخت کنید.

🔴 نکات مهمی درمورد سرویس اینترنت پرسرعت ۵۰ گیگابیت برثانیه‌ی Ziply وجود دارد. این شرکت هشدار می‌دهد که سرعت‌ اتصال به اینترنت برای هر کاربر می‌تواند متفاوت باشد و سرعت‌ اعلامی برای اتصالات سیمی است. به‌هر حال استاندارد وای‌فای ۷ می‌‌تواند به حداکثر سرعت ۴۶ گیگابیت برثانیه دست یابد و احتمالاً مودم‌های مبتنی‌بر این فناوری، برای اتصال بی‌سیم به سرویس Ziply مناسب خواهند بود.

‌‌🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا