عمومی

قیمت گوشی‌ در کره جنوبی کمرشکن است!


قیمت گوشی‌ در کره جنوبی کمرشکن است!

🔴 سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان بزرگ‌ترین برند سازنده‌ی گوشی هوشمند از نظر حجم فروش شناخته می‌شود؛ بااین‌حال اپل با فروش گوشی آیفون بیشترین سود را به‌دست می‌آورد و به‌طور متوسط گران‌ترین گوشی‌های هوشمند را به‌فروش می‌رساند. اما قیمت گوشی در کدام کشورها بیشتر از سایر نواحی جهان است؟

🔴 گزارش شرکت تحلیل بازار Technisights نشان می‌دهد کدام کشور بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند را دارد. این داده‌ها نشان می‌دهد کره‌ی جنوبی بالاترین نرخ متوسط قیمت فروش گوشی را دارد و به‌ بیان دیگر مصرف‌کنندگان در کشور مذکور به‌طور متوسط گوشی‌های هوشمند را با قیمت بالاتری نسبت به سایر نواحی جهان خریداری می‌کنند.

🔴 متوسط قیمت فروش گوشی قبلاً در ژاپن بیشتر از سایر کشورها بود اما کره‌ جنوبی در سال ۲۰۲۰ از آن پیشی گرفت و انتظار می‌رود جایگاهش را حفظ کند.

🔴 کره‌ جنوبی، ژاپن و ایالات‌ متحده به‌لطف بالاترین میانگین قیمت گوشی هوشمند، برای سازندگان این محصولات اهمیت بسیار بالایی دارند. به‌هرحال اپل و سامسونگ بر این بازارها حکومت می‌کنند و سامسونگ بر بهبود سودآوری ازطریق بخش فروش گوشی‌های هوشمندش تمرکز کرده است. غول فناوری کره‌ جنوبی گوشی‌های پیشرفته‌ای مثل تاشدنی‌های سری گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را عرضه می‌کند که با قیمتی در محدوده‌ی ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا