عمومی

قدرت گرافیکی گلکسی S25 از مک بوک پرو M2 بیشتر خواهد بود!


🔥 قدرت گرافیکی گلکسی S25 از مک بوک پرو M2 بیشتر خواهد بود!

🔴 کوالکام می‌خواهد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را که شامل هسته‌های سفارشی اوریون می‌شود، سال آینده به گوشی‌ های پرچمدار اضافه کند. در حالی که انتظار داریم این سی‌ پی‌ یو رقیب قدرتمندی برای پردازنده‌‌ی سری A اپل باشد، شایعات می‌گویند که باید به معماری واحد گرافیک Adreno آن نیز توجه کنیم.

🔴 هنوز جزئیاتی از مشخصات پردازنده‌ی گرافیکی به‌کاررفته در اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ارائه نشده است، بااین‌حال نتیجه‌ی اولیه‌ی آزمون 3DMark Wild Life Extreme نشان می‌دهد که Adreno 830 به اندازه‌ی ۱۰ درصد سریع‌تر از M2 اپل عمل می‌کند.

🔴 به خاطر داشته باشید که دو نوع از پردازنده‌ی M2 وجود دارد که هرکدام دارای تعداد مختلفی از هسته‌های GPU هستند (در بیشترین حالت، تعداد هسته‌های گرافیکی به ۱۰ مورد می‌رسد). گفته شده که Adreno 830 امتیاز ۷٬۲۰۰ را کسب کرده که ۱۰ درصد بهتر از پردازنده‌ی M2 با هشت هسته‌ی GPU است.

🔴 آزمون 3DMark Wild Life Extreme، تراشه‌‌ی گوشی‌ و تبلت را به بالاترین حد دمایی‌شان می‌رساند، سپس سطح کارایی آنها را اندازه می‌گیرد و مشخص‌ می‌کند که چگونه حجم کاری ثابتی را در یک بازه‌ی زمانی کنترل می‌کنند.

🔴 طبق شایعات، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و دایمنسیتی ۹۴۰۰ که سال آینده تولید می‌شوند، مبتنی‌بر فرآیند سه نانومتری TSMC خواهند بود. در همین راستا انتظار می‌رود که این پردازنده‌ها کارایی بهینه‌تری درمقایسه‌با نسل‌های قبل خود داشته باشند.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا