عمومی

گروک رونمایی شد؛ هوش مصنوعی ایلان ماسک برای فهم جهان!


گروک رونمایی شد؛ هوش مصنوعی ایلان ماسک برای فهم جهان!

🔴 هوش مصنوعی شرکت xAI با نام گروک (Grok) معرفی شد. این محصول علاوه‌بر پاسخگویی به سؤالات در هر زمینه‌ای، به کاربر پیشنهاد می‌دهد که چه سؤالاتی را مطرح کند. هوش مصنوعی مورداشاره برای پاسخ‌دهی به درخواست‌ها کمی حس شوخ‌طبعی و رگه‌ای سرکش دارد و بنابراین اگر تمایلی به طنز ندارید پیشنهاد می‌شود از آن استفاده نکنید.

🔴 طبق اعلام سایت رسمی xAI، مزیت منحصربه‌فرد و اساسی گروک این است که به اطلاعات لحظه‌ای پلتفرم ایکس (توییتر سابق) دسترسی دارد. این ابزار همچنین به سؤالات خاصی که اکثر چت‌بات‌های هوش مصنوعی آن‌ها را رد می‌کنند، پاسخ می‌دهد.

🔴 شرکت xAI می‌گوید قصد دارد ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی بسازد که در درک و دانش به بشر کمک کنند. در ادامه هدف این شرکت از ساخت گروک را از زبان خودش مرور می‌کنیم:

🔴🔴 بهبود تحقیقات و نوآوری: ما می‌خواهیم گروک برای هر کسی به‌عنوان دستیار تحقیقاتی بسیار قدرتمند عمل کند. هوش مصنوعی ما به افراد کمک می‌کند به‌سرعت به اطلاعات موردنظرشان دسترسی یابند، داده‌ها را پردازش یا ایده‌های جدیدی دریافت کنند.

🔴🔴 جمع‌آوری بازخورد و کسب اطمینان از اینکه ابزار هوش مصنوعی حداکثر سودمندی را برای همه‌ی بشریت دارد: ما اعتقاد داریم طراحی ابزارهای هوش مصنوعی برای افراد با هر پیشینه‌ و دیدگاه سیاسی‌ای، مفید و مهم است. ما همچنین قصد داریم با رعایت قانون، توانمندی کاربران را با چنین ابزارهایی افزایش دهیم و با گروک این رویکرد را درمعرض دید عموم قرار خواهیم داد.

🔴 گروک همچنان در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و بهترین کاری که می‌توان انجام داد، تمرین با این چت‌بات است. درواقع انتظار می‌رود عملکرد گروک با کسب تجربه‌ی بیشتر به‌مرور بهتر شود.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا