عمومی

پردازنده M3 Ultra اپل به‌این‌زودی‌ها معرفی نمی‌شود


پردازنده M3 Ultra اپل به‌این‌زودی‌ها معرفی نمی‌شود

🔴 هفته‌ی گذشته، اپل سه عضو از خانواده‌ی M3 یعنی M3 Pro ،M3 و M3 Max را معرفی کرد. گزارش جدیدی از بلومبرگ، جزئیات تازه‌ای از برنامه‌های بعدی کوپرتینویی‌ها برای تراشه‌های لپ تاپ و آل این وان، از جمله سرنوشت پردازنده‌ پرچمدار M3 Ultra را فاش کرده است.

🔴 مارک گرمن، افشاگر نام آشنا، در مقاله‌ی خود نوشته است که اپل استفاده از تراشه‌های سری M3 را با مک بوک پرو و آی مک شروع کرده، زیرا این محصولات در حجم کمتری تولید می‌شوند. او می‌گوید: «مقدار محدودی از پردازنده‌های با فناوری سه نانومتری موجود است و بیشترین سهم آن نصیب گوشی آیفون می‌شود.»

🔴 مک استودیو (کامپیوتر کوچک اپل) و مک پرو (سیستم دسکتاپ اپل) حتی کمتر از آی‌مک و مک‌بوک پرو تولید می‌شوند، اما این دستگاه‌ها به پردازنده‌ی M3 Ultra مجهز خواهند بود. اپل هنوز M3 Ultra را معرفی نکرده و گرمن گفته که تراشه‌ی موردبحث هنوز به مرحله‌ی تولید نهایی نرسیده است.

🔴 در وضعیت فعلی، مک بوک ایر ۱۳ اینچ و مک بوک ایر ۱۵ اینچ با M2، مک مینی با M2 و M2 پرو، مک استودیو با M2 Max و M2 Ultra، مک‌ بوک پرو ۱۴ اینچی با M3 و M3 پرو و M3 مکس، مک‌ بوک پرو ۱۶ اینچی با M3 پرو و M3 مکس و آی‌ مک ۲۴ اینچی با پردازنده‌ی M3 تولید می‌شوند.

🚀🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا