عمومی

رهبران صنعت فناوری برای ‌شام‌خوردن با رئيس‌جمهور چین دست‌و‌پا می‌زنند


رهبران صنعت فناوری برای ‌شام‌خوردن با رئيس‌جمهور چین دست‌و‌پا می‌زنند

🔴 بزرگان صنعت فناوری قرار است این هفته در قلب سان‌فرانسیسکو با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، دیدار کنند. او امروز به ایالات متحده سفر کرد تا با جو بایدن، رئيس‌جمهور آمریکا، گفت‌و‌گو کند.

🔴 ایالات متحده برای نخستین‌بار در ۱۲ سال اخیر میزبان اجلاس سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا‌پاسفیک (APEC) شده است. این بهترین فرصت برای مدیران عامل ساکن آمریکا است که ارتباط تجاری شرکت خود را با چین تقویت کنند. چین به‌عنوان مرکز تولیدات جهانی شناخته می‌شود.

🔴 اهمیت بسیار زیاد چین برای تولید محصولات الکترونیکی باعث شده است تا افرادی که به مهمانی شام شی جین‌پینگ دعوت می‌شوند، از این دعوت استقبال کنند.

🔴 از بین افرادی که قرار است در APEC حضور پیدا کنند، نام ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و جین فراسر مدیرعامل سیتی‌گروپ و ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، خودنمایی می‌کند. تعداد زیادی از مدیران ارشد دیگر هم به دیدار شی جین‌پینگ خواهند رفت.

🔴 براساس گزارش بلومبرگ، مدیرانی که به مهمانی شام شی جین‌پینگ دعوت نشده‌اند، برای گفت‌و‌گوی مستقیم با او دست‌و‌پا می‌زنند. این مهمانی در زمان‌بندی رسمی APEC دیده نمی‌شود؛ اما به‌گفته‌ی منابع آگاه، امشب برگزار خواهد شد.

🔴 بر‌اساس وب‌سایت رسمی APEC، ایلان ماسک قرار است در مراسم امشب سخنانی با محوریت هوش مصنوعی و آینده‌ی صنعت فناوری مطرح کند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا