عمومی

نماینده مجلس: فیلترشکن مصرف دیتای شما را دو برابر می‌کند؛ دیتا را هم دولت می‌فروشد


نماینده مجلس: فیلترشکن مصرف دیتای شما را دو برابر می‌کند؛ دیتا را هم دولت می‌فروشد

🔴 رشیدی کوچی: این که می‌گویند کسی که خودش فیلتر کرده، فیلترشکن می‌فروشد و از این طریق درآمدزایی می‌شود را مستند ندیدم اما این فیلترشکنی که شما نصب می‌کنید، مصرف دیتای شما را دو برابر می‌کند. دیتا را دولت می‌فروشد. وقتی شما برای دانلود یک فایل دو برابر پول اینترنت بیشتری بدهید، قاعدتا پول بیشتری به مخابرات و وزارت ارتباطات می‌دهید.

🔴 نماینده مجلس: فیلترینگ جواب نداده و ما فقط مردم را مجبور کرده‌ایم که به سمت خرید فیلترشکن بروند. این داستان خیلی برای کشور تبعات دارد.

🔴 رشیدی کوچی تلاش برای کوچ مردم به پلتفرم‌های داخلی را هم بی‌نتیجه می‌داند: «ما نمی‌توانیم ذائقه مردم را با زور و فشار تغییر دهیم. من در شبکه‌های اجتماعی داخلی هم عضو هستم، اما وقتی می‌بینم که عمده مخاطب من در اینستاگرام با من ارتباط می‌گیرند، از لحاظ ذهنی، عقلی، اجتماعی و هر چیزی که شما فکر می‌کنید، من به آن سمتی می‌روم که مخاطب بیشتری دارد.»

🔴 «هرکسی که بخواهد سبک زندگی خودش را تبلیغ کند همین کار را انجام می‌دهد. چرا به سمت شبکه‌های اجتماعی داخلی نمی‌روند؟ این اعداد و ارقامی که نشان می‌دهند را من واقعا نمی‌دانم. مثلا اینکه ۵۰ میلیون کاربر در شبکه‌های اجتماعی داخلی داریم یا نداریم را من واقعا نمی‌دانم.»

در زومیت بخوانید: نماینده مجلس: فیلترشکن مصرف دیتا را دو برابر می‌کند؛ دیتا را دولت می‌فروشد و پول بیشتری به دولت می‌رسد

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا