عمومی

کلی بائر رزمارین، مدیرعامل اپراتور آپتوس که از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و موبایل در استرالیا هست در واکنش به قطعی ۱۲ساعته خدمات این شرکت در روز هشتم نوامبر از سمت خود استعفا کرد!


🔴 کلی بائر رزمارین، مدیرعامل اپراتور آپتوس که از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی و موبایل در استرالیا هست در واکنش به قطعی ۱۲ساعته خدمات این شرکت در روز هشتم نوامبر از سمت خود استعفا کرد!

🔴 این اختلال باعث شده بود که بیشتر از ۱۰ میلیون کاربر آپتوس با قطع خدمات اینترنت، تلفن و موبایل مواجه بشن و کلی مشکلات بزرگ پیش اومد؛ از تاخیر در حرکت وسایل حمل‌و‌نقل عمومی تا قطعی خطوط تلفن بیمارستان‌ها!

🔴 اختلالی که به دلیل قطع سرویس‌های آپتوس پیش اومد، باعث شد که حداقل ۲۰۰ نفر در تماس‌گرفتن با شماره اورژانس هم مشکل داشته باشن

🔴 حواشی این اختلال اپراتور آپتوس به حدی رسید که سیاستمداران و رسانه‌های استرالیا به شکل مستقیم از این شرکت انتقادات تندی کردن که در نهایت به کناره‌گیری مدیرعامل آپتوس منتهی شد

🔴 شاید جالب باشه بدونید که آپتوس در سال ۲۰۲۲ هم به دلیل نشت اطلاعات ده میلیون کاربر با حواشی بسیاری مواجه شد و پرونده‌های قضایی علیه اون حادثه هم هنوز در جریانه. بسیاری از شهروندان استرالیا اعلام کردن که به دلیل قطعی اینترنت آپتوس هم از این شرکت شکایت می‌کنند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا