عمومی

این اولین تبلت دنیا با سیستم ارتباط ماهواره‌ای است


🔥 این اولین تبلت دنیا با سیستم ارتباط ماهواره‌ای است

🔴 هواوی به‌زودی به‌صورت رسمی مدل ۲۰۲۴ تبلت میت پد پرو ۱۱ را معرفی می‌کند. وب‌سایت هواوی نشان می‌دهد که این تبلت با سیستم ارتباط ماهواره‌ای بایدو (Baido) چین یکپارچه شده است و آن را به عنوان اولین تبلت جهان با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای معرفی می‌کند.

🔴 هواوی با انتشار پستی در ویبو، اعلام کرد تبلت میت پد پرو ۱۱ اینچ مدل ۲۰۲۴ قادر است از سیستم ارتباط ماهواره‌ای شرکت بایدو در چین استفاده کند. به کمک این قابلیت کاربران می‌تونند حتی در مناطقی که پوشش آنتن‌دهی ندارند، پیام ارسال کنند و موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند.

🔴 پیاده‌سازی سیستم ارتباط ماهواره‌ای هواوی شامل استفاده از ماهواره‌هایی است که در فاصله‌ی ۳۶ هزار کیلومتری از زمین قرار گرفته‌اند. نکته‌ی قابل توجه این است که هواوی بدون نیاز به آنتن‌های اضافی به این قابلیت دست پیدا می‌کند.

🔴 یکی از دستاوردهای قابل توجه، موفقیت هواوی در غلبه بر چالش‌های مربوط‌به مصرف باتری و همینطور از دست دادن سیگنال است. غلبه بر این پیچیدگی‌های فنی یک نقطه‌ی عطف مهم برای این شرکت است، چرا که تضمین می‌کند که تبلت هواوی با حفظ بهره‌وری انرژی به اولین محصول دنیا در این رده تبدیل شود. هنوز جزئیات رسمی دیگری در مورد این دستگاه منتشر نشده است.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا