عمومی

طراحی رادیکالی آیفون SE 4 اپل را در این ویدئو تماشا کنید

🍎 طراحی رادیکالی آیفون SE 4 اپل را در این ویدئو تماشا کنید

🔴 تاکنون اخبار و شایعات زیادی در مورد گوشی آیفون SE 4 شنیده‌ایم. انتظار داریم ارزان‌ترین گوشی اپل در پنل پشتی به یک دوربین باکیفیت مجهز باشد و شبیه به مدل پایه‌ی آیفون ۱۴ به نظر برسد.

🔴 فردی با نام کاربری 4RMD در کانال یوتیوب خود یک طرح مفهومی از آیفون SE 4 تهیه کرده که به نظر می‌رسد همانند آیفون ۱۴ در بالای صفحه از ناچ (بریدگی) استفاده می‌کند. اگر اپل واقعا چنین طراحی را پیاده‌سازی کند، آیفون SE 4 اولین مدل SE خواهد بود که دارای ناچ است.

🔴 از دیگر ویژگی‌های دوربین در این طرح مفهومی می‌توان به حالت شب، عکاسی ماکرو و حالت سینمایی اشاره کرد. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر را با عمق میدان کم ثبت کنند و فوکوس را مانند آنچه در فیلم‌ها یا تلویزیون می‌بینید، به نمایش بگذارند.

🔴 طرح مفهومی آیفون SE 4 از نمایشگر ۶٫۱ اینچی اولد و باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار است که در مقایسه با باتری ۳۲۷۹ میلی‌آمپر‌ساعتی آیفون ۱۴ کمتر است اما نسبت‌به باتری ۲۰۱۸ میلی‌آمپر‌ساعتی آیفون SE 3 پیشرفت خوبی محسوب می‌شود.

🔴 در بخش دوربین‌ های پشتی، دو دوربینی که آیفون ۱۴ را همراهی می‌کنند، جای خود را به تنها یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در آیفون SE 4 داده‌اند. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوی 4K را دارد.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا