عمومی

جادوی هواوی؛ این خودرو به‌صورت خودکار پارک می‌شود [تماشا کنید]

💥 جادوی هواوی؛ این خودرو به‌صورت خودکار پارک می‌شود [تماشا کنید]

🔴 یو چنگ‌دونگ، مدیرعامل هواوی، در جریان کنفرانس مطبوعاتی اخیر با افتخار ویژگی پارک خودکار خودروی Luxeed S7 را معرفی کرد. ویدیوی ۶ دقیقه‌ای منتشرشده، دو ویژگی این خودرو را نشان داد؛ اولی قابلیت ولت پارک (Valet Parking)، یعنی خودرو را رها کنید تا خودش پارک شود و دومی فراخوانی با یک کلیک، یعنی خودرو را از طریق اپلیکیشن گوشی صدا کنید تا جلوی شما ظاهر شود.

🔴 قابلیت ولت پارک به راننده اجازه می‌دهد با اطمینان از خودرو خارج شود تا خودرو به‌طور خودکار به مکان پارک مشخص‌شده حرکت کند. Luxeed S7 در حین رانندگی خودران، مسیرها را با دقت دنبال می‌کند، در مواقع لازم چراغ راهنما یا هشدار را روشن می‌کند و در صورت مواجهه با افراد، موانع یا خودروهای دیگر، سرعتش را کاهش می‌دهد یا متوقف می‌شود.

🔴 سرعت خودروی خودران Luxeed S7 در صورت مساعد بودن شرایط، به ۲۰ کیلومتربرساعت می‌رسد، حرکات پیچیده را با مهارت انجام می‌دهد و تقاطع‌ها و راه‌های پر پیچ‌ و خم را به‌خوبی طی می‌کند. همچنین در هنگام روبه‌رو شدن با ترافیک، قادر است با هوشمندی و ایمنی بالایی حرکت کند.

🔴 با رسیدن به مکان پارکینگ مشخص‌شده، خودرو به‌صورت خودکار فرایند پارک کردن را کامل می‌کند. توانایی خودروی هواوی Luxeed S7 در ولت پارک، نه‌تنها در سطح عملکرد انسان‌ها است، بلکه گاهی اوقات دقت و کارایی بیشتری هم دارد.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا