عمومی

توسعه فراگیری مالی؛ داتین قصد دارد به مردم ابزارهای مالی فناورانه ارائه کند


توسعه فراگیری مالی؛ داتین قصد دارد به مردم ابزارهای مالی فناورانه ارائه کند

🔴 شرکت داتین توسعه حوزه فراگیری مالی را هدف قرار داده است و حالا علاوه بر ارائه فناوری‌های مالی به بانک‌ها خودش در مسیر ارائه خدمات بانکی به مردم است.

🔴 محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین، حوزه فراگیری مالی را یکی از حوزه‌های جذاب در سال‌های اخیر دانست که موجبات تسهیل دسترسی افراد و کسب‌وکارها به خدمات مالی در چهار حوزه سپرده و تراکنش، اعتبار و تسهیلات، بیمه و سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند.

🔴 شرکت داتین در تمام سال‌های گذشته بانک‌ها را مشتریان اصلی خود می‌دید و خدمات فناورانه مالی خود را به بانک‌ها عرضه می‌کرد؛ اما مدتی است افراد را نیز به‌عنوان مشتری در نظر گرفته و به دنبال آن است که به این مشتریان جدید خدمات ارائه کند.

🔴 مدیرعامل داتین: «جامعه هدف ما محیطی است که برای بانک‌ها جذابیتی نداشته که بخواهند برایش هزینه کنند و در آن شعبه تاسیس کنند. بنابراین، ما از طریق تکنولوژی و با هزینه کمتر سراغ این جامعه هدف و این مناطق می‌رویم. ما در این زمینه به دنبال رقابت با بانک‌ها نیستیم، چراکه اساسا سراغ مناطقی می‌رویم که بانک‌ها در آن فعال نیستند.»

🔴 به گفته او، توانمندسازی اقتصادی افراد جامعه هدف این فعالیت‌های داتین قرار گرفته است.

🔴 مدیرعامل داتین در مورد احتمال و امکان صادرات فناوری‌هایی که این شرکت در حوزه بانکی ارائه می‌کند چندان امیدوار نیست و گفت برخلاف سال‌های گذشته در حال حاضر چنین هدفی را نمی‌توان دنبال کرد. او در توضیح این نظر خود گفت:

🔴 «در مورد صادرات خدمات ۱۰، ۱۱ سال قبل تلاش‌هایی کردیم و اقداماتی را انجام دادیم اما متاسفانه شرایط تحریمی ایران شرایطی است که رغبتی از طرف یک بانک خارجی برای استفاده از خدمات یک شرکت که در شرایط تحریمی است، وجود ندارد. یک بانک خارجی چرا باید ریسک کند و قلب سامانه‌هایش را در اختیار یک شرکت ایرانی که تحریم است، بگذارد؟»

گزارش کامل را در زومیت بخوانید: توسعه فراگیری مالی؛ داتین قصد دارد به افراد ابزارهای مالی فناورانه ارائه کند

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا