عمومی

اگه گوشی سامسونگ دارید و آپدیت اندروید ۱۴ براتون منتشر شده شاید بد نباشه که یه مقدار صبر کنید و بعد این بروزرسانی رو نصب کنید


🔴 اگه گوشی سامسونگ دارید و آپدیت اندروید ۱۴ براتون منتشر شده شاید بد نباشه که یه مقدار صبر کنید و بعد این بروزرسانی رو نصب کنید 😬

🔴 همونطور که می‌دونید، پنل صفحه نمایش بیشتر گوشی‌های سامسونگ با فناوری اولد ساخته شدن و این پنل‌ها به شدت مستعد سوختگی داخلی هستن!

🔴 سامسونگ مکانیزمی رو در One UI 5 به کار گرفته بود تا جلوی سوختگی داخلی پنل رو بگیره اما به نظر می‌رسه که قابلیت محافظت در برابر سوختگی داخلی توی رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ وجود نداره!
‌‌
🔴 به عبارت دیگه، توی One UI 6 بیشتر آیکون‌ها در یک مکان باقی می‌مونن و این موضوع باعث می‌شه که صفحه‌نمایش دستگاه‌های سامسونگ که اندروید ۱۴ رو اجرا می‌کنن، بیشتر از قبل مستعد سوختگی داخلی باشن! سامسونگ ممکنه در روزهای آینده این مشکل رو برطرف کنه اما هنوز هیچ تضمینی نداده.

🔴 اگرچه سوختگی داخلی، افتادن سایه و تغییر رنگ دائمی از مشکلات خاصی هستن که با پیشرفت فناوری تولید صفحه نمایش کمتر از قبل رخ می‌دن اما بهتره که این ریسک رو به جون نخرید و فعلا یکمی صبر کنید تا صفحه نمایش گوشیتون خدایی نکرده خراب نشه.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا