عمومی

پلتفرم‌ها چطور باید برای فروش اینترنتی نان قیمت‌گذاری کند؟


پلتفرم‌ها چطور باید برای فروش اینترنتی نان قیمت‌گذاری کند؟
 
🔴 سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان: نرخ نان نانوایی‌‎های دارای آرد یارانه‌ای در فروش اینترنتی نباید تمایزی با نرخ عرضه عمومی به مردم داشته باشد.
 
🔴 محمد جلال، سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان: در مورد عرضه اینترنتی نان جلسات مفصلی را با همکارانمان در وزارت صنعت، معدن و تجارت داریم و تصمیماتی در خصوص تهیه یک طرح اولیه گرفته شده که در فرایند تصویب کارگروه تنظیم بازار است.
 
🔴 به گفته او، متن این طرح حداکثر ظرف مدت یک یا دو هفته آینده نهایی می‌شود و در صف تصویب کارگروه تنظیم بازار قرار می‌گیرد.
 
🔴 سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان: ساختار عمومی فروش اینترنتی نان به این صورت است که اگر از محل نانوایی‌های غیر یارانه‌ای اتفاق بیفتد از آن حمایت می‌شود. یعنی اگر این عرضه اینترنتی از طریق نانوایی‌هایی باشد که آرد غیر یارانه‌ای دریافت می‌کنند، ارائه‌دهندگان این خدمات هم می‌توانند مبتنی با ظرفیت بازاریابی که دارند، خودشان نرخ‌گذاری نان را انجام دهند. در خصوص نانوایی‌هایی که آرد یارانه‌ای دارند وزارت صمت تاکید دارد که نرخ نان نباید هیچ گونه تمایزی با نرخ عرضه عمومی به مردم داشته باشد.
 
🔴 محمد جلال همچنین در توضیح مزایای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: با اجرای این طرح ۱.۵ میلیون تن صرفه‌جویی در مصرف آرد یارانه‌ای اتفاق می‌افتد که از نظر ارزش معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان بوده و معادل نیاز مصرف نان ۲۰ میلیون نفر طی یک سال است.

در زومیت بخوانید: پلتفرم‌ها چطور باید برای فروش اینترنتی نان قیمت‌گذاری کنند؟

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا