عمومی

مجله تایم سم آلتمن را به‌عنوان «مدیرعامل سال» انتخاب کرد


🤖مجله تایم سم آلتمن را به‌عنوان «مدیرعامل سال» انتخاب کرد

🔴 امسال به معنی واقعی کلمه سال سم آلتمن و OpenAI بود. آلتمنِ ۳۸ ساله که به‌عنوان رهبر OpenAI و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت شناخته می‌شود، از سوی مجله‌ی تایم به‌عنوان «مدیرعامل سال» انتخاب شده است.

🔴 تایم می‌گوید چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT و همچنین مدل زبانی GPT-4 توانستند در سال ۲۰۲۳ تحول‌آفرین باشند. این تحولات نه‌تنها برای OpenAI بلکه برای کل دنیا اتفاق افتادند.

🔴 آلتمن در مصاحبه‌ی جدیدی با مجله‌ی تایم گفت: «برای بسیاری از مردم، ۲۰۲۳ سالی بود که در آن شروع‌ به جدی‌گرفتن هوش مصنوعی کردند.»

🔴 شرکت OpenAI که از نگاه بسیاری از تحلیلگران سرشناس‌ترین شرکت متمرکز بر هوش مصنوعی محسوب می‌شود، در تلاش است با فروش سهام به ارزش بازار حدوداً ۸۰ میلیارد دلار دست پیدا کند. OpenAI سم آلتمن را به یکی از قدرتمندترین و مورد احترام‌ترین مدیران دنیا تبدیل کرد.

🔴 سم آلتمن در مصاحبه‌ی جدیدش گفت: «ساخت هوش مصنوعی فوق پیشرفته قرار است پروژه‌ای در سطح جامعه باشد. ما تمایل داریم یکی از شکل‌دهندگان این فناوری باشیم، اما ساخت هوش مصنوعی فوق پیشرفته چیزی نیست که فقط یک شرکت انجامش دهد. این فناوری بسیار بزرگ‌تر از همه‌ی شرکت‌ها خواهد بود.»OpenAI که از نگاه بسیاری از تحلیلگران سرشناس‌ترین شرکت متمرکز بر هوش مصنوعی محسوب می‌شود، در تلاش است با فروش سهام به ارزش بازار حدوداً ۸۰ میلیارد دلار دست پیدا کند. OpenAI سم آلتمن را به یکی از قدرتمندترین و مورد احترام‌ترین مدیران دنیا تبدیل کرد.

🔴 سم آلتمن در مصاحبه‌ی جدیدش گفت: «ساخت هوش مصنوعی فوق پیشرفته قرار است پروژه‌ای در سطح جامعه باشد. ما تمایل داریم یکی از شکل‌دهندگان این فناوری باشیم، اما ساخت هوش مصنوعی فوق پیشرفته چیزی نیست که فقط یک شرکت انجامش دهد. این فناوری بسیار بزرگ‌تر از همه‌ی شرکت‌ها خواهد بود.»

🔴 بیل گیتس، هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت، با انتشار پست جدیدی در لینکدین گفت سم آلتمن هم‌اکنون در خط مقدم انقلاب هوش مصنوعی است و در نقش منبع الهام برای رهبران تجاری جدید ظاهر می‌شود.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا