عمومی

گوگل باردیگر به آیفون حمله کرد؛ این بار با محوریت آپدیت‌های نرم‌افزاری

🍎 🖥 گوگل باردیگر به آیفون حمله کرد؛ این بار با محوریت آپدیت‌های نرم‌افزاری

🔴 ویدئوهای تبلیغاتی گوگل با عنوان BestPhonesForever منتشر می‌شوند. نام آخرین قسمت این سری ویدئوها، «گوشی‌های برفی» (Snow Phones) است و هر دو گوشی آیفون و پیکسل ۸ پرو ترانه‌ی کریسمس را در ابتدای ویدئو اجرا می‌کنند. هر دو موبایل، گوشی‌های برفی از خودشان ساخته‌اند که به‌جای لنز دوربین از دکمه استفاده شده است.

🔴 پس از اینکه پیکسل نظری درباره‌ی خوانندگی آیفون ابراز می‌کند، او می‌گوید: «نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم پیکسل. در یک روز زیبا با بهترین دوستم بیرون آمده‌ام. خیلی خوشحالم که تو بالاخره توانستی زمان خودت را آزاد کنی.»

🔴 آیفون ۱۵ پرو مکس نیز اشاره می‌کند که پیکسل ۸ پرو اولین دستگاهی است که مدل هوش مصنوعی Gemini جدید گوگل را دریافت کرده است. Pixel 8 Pro مدل جمنای نانو را دریافت خواهد کرد که نسخه‌ی کوچک‌تری از مدل زبانی بزرگ آن، جمنای پرو است. این نسخه ویژگی خودکار خلاصه‌سازی را در برنامه Recorder و ویژگی Smart Reply را در صفحه‌کلید Gboard بهبود خواهد داد و بخشی از به‌روزرسانی بزرگ گوگل است که تا پایان دسامبر (آذر و دی) منتشر خواهد شد.

🔴 پس از اینکه گوشی گوگل اعتراف می‌کند که ویژگی هوش مصنوعی خیلی جذاب است، آیفون پاسخ می‌دهد: «بله، خیلی جذاب است. آیا کسی به تو نگفته که بعد از عرضه‌ی پاییزی‌مان، می‌توانیم مثل دوستانمان (گوشی‌های برفی) اینجا باشیم و آرام بگیریم؟»

🔴 بعد از چند جمله از هر دو طرف، شعاری را می‌بینیم که نوشته است: «آپدیت‌های بزرگ (Feature Drops) در طول سال». صحنه‌ی پس از شعار نشان می‌دهد که هر دو گوشی روی برف دراز کشیده‌اند.

🚀 🔴 @theZoomit
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا