عمومی

آیا می دانستید مهدی ظهور کرده است؟


‍ 🔳⭕️آیا می دانستید مهدی ظهور کرده است؟

ما یک تصوری از مهدی/منجی داریم که پیشاپیش می شود گفت غلط است! این را بعد از خواندن این دو کتاب فهمیدم. تصورات ما عموماً برآمده از چیزهایی است که شنیده ایم. ولی این چیزها که شنیده ایم چگونه به دست ما رسیده است؟ حقیقتی وجود داشته است. اما این حقیقت در طول زمان آنقدر گرفتار تفسیرهای غلط غیرعمدی، توصیفات نادرست عمدی و کج فهمی ها شده است که یک بار دیگر باید بنشینیم و دوباره ببینیم که آیا آنچه در گوشه ذهن ماست درست است یا نه؟ مثلا همه ما این تصویر از منجی را دیده ایم که مردی سفید پوش، سوار بر اسب، شمشیر از غلاف کشیده و در حال حمله است. همین تصویر دنیایی حرف دارد. می دانید چگونه به این تصویر رسیده ایم؟ اصلا از کجا می دانید این تصویر درست است؟

این دو کتاب را که می خوانی متوجه می شوی که چه مسیری بر مفهوم منجی در طول این سال ها گذشته است و در گذر زمان چقدر تغییر کرده است. اصلا می دانستید مهدی ظهور کرده است؟ بله جالب اینجاست که چندین و چند مهدی/منجی/قائم تا کنون ظهور کرده اند!

چرا این دو کتاب مهم است: فصل مشترک ما و اکثر ادیان جهان عموماً این چهار مساله است: خدا، پیامبری که فرستاده خداست، جهانی دیگر (که ما آن را آخرت می نامیم) و منجی‌ای که خداوند بشارت داده. منجی بین مسیحیت، یهود، اسلام، زرتشت و بسیاری ادیان دیگر مشترک است. یک بار باید نشست و تصور و تصویر خودمان را در مورد فصل مشترک ما و دیگر ادیان جهان، روزآمد کرد!
ما دقیقا در مورد کدام مهدی داریم فکر می کنیم؟ مهدی ای که جنگ جهانی و جوی خون راه می اندازد و همه را به زور و اجبار مسلمان می کند؟ یا آنکه استراتژی دیگری برمی گزیند؟
در دو کتاب ارزشمند «در انتظار کدام منجی» و «استراتژی منجی: جنگ جهانی یا صلح جهانی؟» نه تنها یک تصویر جدید از منجی به ما ارایه می شود، بلکه مهم تر از آن به ما می آموزد که با روایات و احادیثی که می شنویم چگونه برخورد کنیم. در میان حرف های متفاوت چگونه درست را از نادرست تشخیص دهیم. به ويژه در این روزها که هر چیزی به نام اسلام گفته و ترویج می شود. شاید این دو کتاب سرآغازی باشد برای اینکه دوباره رابطه خود را با خدا تعریف کنیم.

قابل توجه این‌که تا روز بیستم فروردین با کد تخفیف ketabkhane70 در نرم‌افزار طاقچه هر روز یک کتاب با تخفیف ۷۰ درصد می‌توانید تهیه کنید
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا