عمومی

مراسم روز جهانی معلولان: ما را به دیدار رئیس‌جمهور بردند اما رئیس‌جمهور نیامد


🔴مراسم روز جهانی معلولان: ما را به دیدار رئیس‌جمهور بردند اما رئیس‌جمهور نیامد

🔹م‌.الف یکی از ورزشکاران باسابقه دارای معلولیت در این‌باره می‌گوید: نام مراسم گرامیداشت روز جهانی معلول بود اما مسئولان گویا برای روز جهانی غزه در مراسم حضور پیدا کرده بودند.

🔹وی ادامه می‌دهد: شاید باور کردنی نباشد اما وزیر رفاه در این مراسم که تعداد زیادی از حاضران در آن افراد نابینا، ناشنوا و افراد دارای مشکلات گویایی بودند، گفت: جهان در خصوص مسأله فلسطین « کر و کور و لال شده ». حتی ناشنوایان حاضر در سالن هم از طریق رابط زبان ناشنوایان که صحبت‌های سخنرانان را برای افراد ناشنوایان ترجمه می‌کرد متوجه این صحبت شدند. این حرف بسیاری از افراد بخصوص والدین بچه‌ها را ناراحت کرد.

🔹او ادامه می‌دهد: وزیر رفاه حتی در پاین صحبت‌هایش هم گفت "به امید ایران بدون معلول!" در حالیکه او می‌توانست با مباحث علمی به روش‌های پیشگیری از تولدهای معلول، اصلاح جاده‌ها، ایمنی جاده‌ و خودرو و لزوم‌ پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از کار اشاره کند و بگوید دولت از این راه‌ها باید جلوی بروز معلولیت را بگیرد نه آنکه معلولان را بار اضافی جامعه خطاب و دل آنها را خون کند.

🔹اکرم.خ‌ نیز می‌گوید: همه این موارد به کنار. ما را به دیدار رئیس‌جمهور بردند اما رئیس‌جمهور نیامد. حتی یک نفر را برای جمع‌آوری نامه‌های افراد هم مأمور نکرده بودند. وقتی از جلسه بیرون آمدیم نمی‌دانستیم چه بود و چه شد؟ در نهایت نهار را هم در ظروف یکبارمصرف و کیسه‌های آرم‌دار به دستمان دادند./خبرآنلاین

salamatnews.com/news/364184
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا