عمومی

آیا می‌دانید که لاغری دقیقا مانند حل کردن معمای مکعب روبیک است؟

🎁 آیا می‌دانید که لاغری دقیقا مانند حل کردن معمای مکعب روبیک است؟

‏⚡️ اگر یک مکعب روبیک به‌هم‌ریخته نشده را فقط با چهار حرکت به هم بریزیم و از کسی که حل کردن آن را بلد نباشد ‏بخواهیم آن را حل کند، حتی اگر او شخصی فوق‌العاده باپشتکار و سخت‌کوش و بسیار باهوشی باشد، بدون تردید ‏آن‌قدری طول خواهد کشید که خسته و ناامیدانه از حل کردن مکعب صرف نظر کند. اما اگر کسی اصول حل کردن ‏مکعب را یاد بگیرد،. حتی اگر یک فرد کم‌هوش، کم‌تلاش و بی‌اراده باشد، حل کردن مکعب روبیک برایش آب خوردن ‏خواهد بود و در کمتر از چند دقیقه آن را پیروزمندانه حل خواهد کرد،

🎁 لاغری شدن کار بسیار ساده‌ای است اگر راه علمی آن را یاد بگیرید نیاز به تلاش زیاد ندارد و کار بسیار سخت و چالش ‏برانگیزی است اگر راه درست آن را یاد نگیرید‏،.
عانگع اصلانیان هستم،نویسنده کتاب «پایان افسانه کالری‌ها». یک دوره آموزشی رایگان تلگرامی براتون تدارک دیدم ‏که به تدریج یادتون میدم که چطور کاری کنید که بدنتان به جای گرسنه شده و نیاز به غذا، به سراغ چربی‌های ذخیره ‏شده‌تان برود و بدون گرسنگی لاغر شوید. برای دریافت درس‌های رایگان این دوره تلگرامی روی لینک @madresefitnessbot‏ ‏کلیک کنید و بعد دکمه عضویت و دریافت درس اول را بزنید، تا در طی یک ماه آینده هر روز یک درس مهم برایتان ‏ارسال کنم‏،_.
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا