عمومی

اعلام رسمی ممنوع‌الکاری بیش از ده بازیگر زن مطرح سینمای ایران/ مدیر اداره نظارت سازمان سینمایی: آنها فیلم جدیدی بازی نخواهند کرد

📡 اعلام رسمی ممنوع‌الکاری بیش از ده بازیگر زن مطرح سینمای ایران/ مدیر اداره نظارت سازمان سینمایی: آنها فیلم جدیدی بازی نخواهند کرد

▫️سرانجام بعد از مصاحبه‌های پراکنده و ضد و نقیض ماه‌های گذشته مقامات سازمان سینمایی، مدیر اداره نظارت این سازمان دیروز رسما از ممنوع‌الکاری بازیگران زن کشف حجاب کرده خبر داد و اعلام کرد این بازیگران دیگر در فیلم تازه‌ای بازی نخواهند کرد.
حبیب ایل‌بیگی به ایرنا گفت:
▫️'آنها به دلیل محدودیتی که برایشان وجود دارد نمی توانند در فیلم های سینمایی بازی کنند. آثار قبلی‌شان به تدریج منتشر می شود که مالکان فیلم ها متضرر نشوند. چون سرمایه زیادی خرج شده است. ولی از این به بعد نمی‌توانند در فیلم جدیدی بازی کنند."
▫️به این ترتیب فهرستی شامل چندین بازیگر زن مطرح سینمای ایران ممنوع‌الکار خواهند شد. بازیگرانی چون باران کوثری، ویشکا آسایش، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، هنگامه قاضیانی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، گلاب آدینه، فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، افسانه بایگان و… در این فهرست قرار دارند که از این جمع افسانه بایگان و هنگامه قاضیانی از بازیگری خداحافظی کرده‌اند و پگاه آهنگرانی و ویشکا آسایش هم خارج از ایران هستند.
/ایرنا

Join → @Aparat_Tv 📺
لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا