عمومی

سامسونگ با Auto Blocker در One UI 6 امنیت گوشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

[ad_1]

سامسونگ به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی One UI 6 ابزار امنیتی جدیدی به نام Auto Blocker را در اختیار کاربران قرار داد. این ویژگی از دستگاه گلکسی شما در برابر انواع خطرات امنیتی محافظت می‌کند. «اتو بلاکر» ویژگی‌های گوناگونی ارائه می‌دهد و شما با فعال‌سازی آن گوشی خود را از تهدید بدافزارها حفظ خواهید کرد.

به‌روز‌رسانی One UI 6 درنهایت برای برخی از کاربران به‌طور کامل در دسترس قرار گرفت که تغییراتی را در سیستم‌عامل ارائه می‌دهد. یکی از این تغییرات اضافه‌شدن یک ابزار امنیتی جدید به نام Auto Blocker است که به‌عنوان یک ویژگی امنیتی مکمل برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ عمل می‌کند.

براساس گزارش سامسونگ، در صورت فعال‌کردن اتو بلاکر، این ابزار می‌تواند از دستگاه شما در برابر نصب برنامه‌ها از خارج از فروشگاه‌های اپلیکیشن محافظت کند. درعین‌حال، Auto Blocker می‌تواند نصب برنامه از فروشگاه‌های غیرمجاز را هم غیرفعال کند. البته در صورت تمایل می‌توانید این ویژگی‌ها را غیرفعال کنید.

کاربردهای ابزار Auto Blocker

Auto Blocker سطح امنیتی برنامه‌های گوشی را بررسی و بدافزارهای احتمالی را شناسایی می‌کند. همچنین مانع اجرای دستورات مضر می‌شود. این ابزار گوشی را در برابر نصب‌های فایل‌های مخرب از طریق USB نیز محافظت می‌کند. این موضوع به‌خصوص در مواقع استفاده از کابلی‌های عمومی شارژ‌ با USB مهم است. Auto Blocker همچنین عملکرد قابلیت Message Guard را نیز تقویت می‌کند. قابلیت مسج‌گارد که سامسونگ پیش از این معرفی کرده بود، حملات بدون کلیک (Zero Click) و پیام‌های تصویری مستقیم با کد مخرب را کاهش می‌دهد.

ویژگی امنیتی Auto Blocker به‌عنوان بخشی از One UI ارائه می‌شود و برای فعال‌سازی کافی است آن را در بخش تنظیمات جستجو کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا