موبایل و فناوری

ترفندهای جدید ناتینگ فون 2 ؛ مخفی کردن اپلیکیشن‌ها و ویجت‌های جدید

[ad_1]

با دریافت جدیدترین آپدیت شرکت ناتینگ، علاوه بر پچ امنیتی اکتبر 2023، ویجت‌ها و ترفندهای جدید ناتینگ فون 2 به این گوشی اضافه می‌شود.

مطمئنا کاربران گوشی‌ Nothing Phone 2 با دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری متعدد و پیوسته از این گوشی رضایت دارند. حال در جدیدترین اخبار شرکت ناتینگ، یک به‌روزرسانی دیگر به شکل Nothing OS 2.0.4 در راه است.

به گفته شرکت Nothing، این به‌روزرسانی در حال حاضر به صورت جهانی برای ناتینگ فون 2 عرضه می‌شود. با این حال، بسته به موقعیت جغرافیایی کاربران، ممکن است دریافت آن یک یا دو روز طول بکشد. برای دریافت این آپدیت، کاربران باید به بخش تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی سیستم  بروند تا ببینند آپدیت برای آنها در دسترس است یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ترفندهای جدید ناتینگ فون 2

با دریافت آخرین آپدیت شرکت ناتینگ، ویژگی‌های جدیدی به این محصول اضافه می‌شود. برای مثال، ناتینگ یک ویجت عکس به این گوشی اضافه کرده که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های مورد علاقه خود را مستقیماً در صفحه اصلی مشاهده کنید.

ترفندهای جدید ناتینگ فون 2 ؛ مخفی کردن اپلیکیشن‌ها و ویجت‌های جدید

حال که صحبت از ویجت‌ها شد، این به‌روزرسانی همچنین ویجت‌های این گوشی را به صورت پیش نمایش نشان می‌دهد و به جای جمع‌آوری تصادفی آن‌ها، ویجت‌ها را دسته‌بندی می‌کند.

سرانجام، Nothing OS 2.0.4 امکان مخفی کردن برنامه‌ها از بخش منو را معرفی می‌کند. برای مخفی کردن یک برنامه، آن را نگه دارید و گزینه Hide را انتخاب کنید. برای مشاهده برنامه‌های مخفی،در منو برنامه دست خود را به راست بکشید تا برنامه‌های مخفی شده نشان داده شوند. این، یک روش عالی برای خلوت نگه‌داشتن منو و همچنین نگه‌داشتن برنامه‌هایی که نیاز دارید به حساب می‌آید.

علاوه بر این ویژگی‌های جدید، نرم‌افزار جدید دارای پچ امنیتی اکتبر 2023 اندروید بوده تا برخی از باگ‌های گزارش شده را رفع کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ترفندهای جدید ناتینگ فون 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: androidauthority

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا