عمومی

رابط کاربری One UI 6.0 و اندروید 14 برای سری گلکسی S23 منتشر شد

[ad_1]

سامسونگ بالاخره انتشار نسخه پایدار رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای سری گلکسی S23 شروع کرد. کاربرانی که در برنامه بتا این رابط کاربری شرکت کرده بودند، حالا به نسخه پایدار آن دسترسی دارند.

درحال‌حاضر سامسونگ نسخه پایدار رابط کاربری جدیدش را برای کاربرانی که در آلمان در برنامه بتا شرکت کرده بودند، منتشر کرده است، بااین‌حال انتظار می‌رود به‌زودی تمام کاربران در سراسر جهان به این آپدیت دسترسی پیدا کنند. این به‌روزرسانی با نسخه فریمور S916BXXU3BWJM حجمی برابر 350 مگابایت دارد.

اگرچه درحال‌حاضر نسخه پایدار اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای کاربران حاضر در برنامه بتا منتشر شده است، اما کاربران عادی هم به احتمال زیاد در روزهای آینده چنین آپدیتی را دریافت خواهند کرد.

اندروید 14 و One UI 6.0 برای سری گلکسی S23

گلکسی S23 اندروید 14

رابط کاربری One UI 6.0 یک به‌روزرسانی تقریباً بزرگ محسوب می‌شود که چندین قابلیت کاربردی جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته کاربران آخرین نسخه بتای One UI 6.0 تغییرات چندانی را تجربه نخواهند کرد.

در رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ به مواردی مانند فونت جدید، ویجت‌های جدید دوربین و آب‌وهوا، شخصی‌سازی‌های لاک‌اسکرین، بهبودهای اپلیکیشن دوربین و بهبود مولتی‌تسکنیگ در اپلیکیشن گالری دسترسی پیدا می‌کنید.

درحالی‌‎که حجم این آپدیت برای کاربران نسخه بتا به 350 مگابایت می‌رسد، کاربران عادی با یک به‌روزرسانی با حجم نزدیک به 3 گیگابایت روبه‌رو خواهند شد.

برای دریافت نسخه پایدار One UI 6.0 و اندروید 14 برای سری گلکسی S23، باید به تنظیمات و به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و گزینه دانلود و نصب را بزنید. همان‌طور که گفتیم، مدتی طول می‌کشد تا تمام کاربران به این آپدیت دسترسی پیدا کنند، بنابراین باید صبور باشید.

علاوه بر کاربران سری گلکسی اس ۲۳، کاربران پرچمدارهای قدیمی‌تر سامسونگ و البته گوشی‌های میان‌رده گلکسی هم در آینده نه‌چندان دور به اندروید 14 و One UI 6.0 دسترسی پیدا خواهند کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا