بازار خودرو

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402 مشخص شد + جدول

[ad_1]

طبق روال مورد انتظار، قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402 نیز مانند دیگر خودروسازان به‌روز شد. آیا در آبان ماه شاهد افزایش قیمت هستیم؟

اکنون که به هشتمین ماه سال رسیده‌ایم، خودروسازان همزمان با فعالیت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت محصولاتشان را به‌روز کردند. نخست خبر رسید که شورای رقابت از قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی کناره‌گیری کرده و سازمان حمایت جای آن را گرفته است. درست چند ساعت پس از آن، گروه صنعتی بهمن موتور قیمت جدید محصولات خود شامل خانواده فونیکس و MVM را منتشر کرد که بدون هزینه‌های جانبی بوده و سه نرخ برای قیمت‌گذاری این محصولات درنظر گرفته شده بود. حالا نوبت به دیگر خودروساز خصوصی رسیده است. بر این اساس، قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402 نیز منتشر شده است که برعکس مدیران خودرو، تمامی هزینه‌های جانبی نیز در آن لحاظ شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402

کرمان موتور به عنوان یکی از بهترین خودروسازان خصوصی داخلی، لیست قیمت محصولات خود را مانند دیگر شرکت‌ها برای ماه آبان به‌روز کرد. در لیست زیر، 3 محصول از خانواده KMC و 3 محصول از خانواده پرطرفدار جک حضور دارند. البته قیمت درج شده در لیست پایین، نهایی بوده و تمامی هزینه‌های جانبی نیز در آن لحاظ شده است.

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402

نام محصول قیمت – تومان
KMC K7 ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰
KMC J7 ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
KMC T8 ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰
JAC S5 ۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰
JAC S3 ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰
JAC J4 ۷۶۵.۰۰۰.۰۰۰

تب بازار خودرو این روزها کمی فروکش کرده و کارشناسان هم پیش‌بینی‌های خود را مطرح کرده‌اند. طبق نظر برخی کارشناسان، بازار خودرو حداقل امروز نوسانی ندارد و قیمت‌ها تغییری نخواهند کرد. اما از فردا با توجه به اینکه تعرفه واردات قطعات خودروهای مونتاژی افزایش یافته و دور دوم فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت آغاز خواهد شد، به احتمال زیاد شاهد نوسان در بازار خودرو خواهیم بود، حتی اگر قیمت دلار تغییری نکند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا