بازار خودرو

فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو آغاز شد [+شرایط و قیمت]

[ad_1]

فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو از امروز استارت خورد. بزرگترین خودروساز ایرانی دو محصول پرفروش خود در دو دسته مختلف را برای فروش ویژه درنظر گرفت.

آبی‌پوشان جاده مخصوص امروز روز پرکاری در پیش دارند و چند مدل خودرو را در سبد فروش خود قرار داده‌اند. نخست اعلام شد که این شرکت قصد دارد طرح فروش دانگ‌فنگ شاین مکس را آغاز کند که فروش آن از 2 آبان‌ ماه آغاز شده و تا آخر وقت امروز 5 آبان ادامه دارد. اما از امروز، فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو نیز آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش ایران خودرو ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. در ادامه، با جزئیات دور جدید فروش محصولات ایران خودرو با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو هم‌اکنون سه محصول خود را برای فروش آماده کرده است. محصول اول دانگ‌ فنگ شاین مکس است که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به فروش می‌رسد و دو خودروی دیگر، آریسان 2 دوگانه‌سوز و تارا دستی از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو عرضه شده‌اند.

شرایط فروش آریسان 2 آبان 1402

ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده وانت‌بار آریسان 2 دوگانه‌سوز خود را برای مشتریان عادی و نمایندگی‌ها آغاز کرده است. ایران خودرو در این طرح فروش شرط پلاک فعال و ثبت‌نام‌های پیشین را حذف کرده است. بنابر اطلاع تولیدکننده، برای شرکت در طرح فروش آریسان 2 مشتریان می‌بایست چک امضای شده بنفش به خودروساز تحویل داده و حتماً وضعیت چک سفید باشد.

ثبت‌نام این خودرو تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند خودرو خود را نهایتاً با موعد 20 روزه تحویل بگیرند.

فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو آغاز شد

شرایط فروش تارا آبان 1402

محصول دیگری که ایران خودرو در این دور فروش عرضه کرده، تارا دستی V1P با گیربکس MT6 است که شرایط فروش خاص خود را دارد. متقاضیان می‌بایست مبلغ 580 میلیون تومان به حساب تولیدکننده واریز کنند تا ثبت‌نام اولیه انجام شود. برترین خودروساز دولتی، ثبت‌نام این خودرو را تا روز 13 آبان ادامه خواهد داد. پس از ثبت‌نام، خودروها در مدت زمان 15 روزه به دست خریداران می‌رسند. فروش تارا دستی و آریسان 2 ایران خودرو آغاز شد

لازم به ذکر است که متقاضیان فقط از طریق وب‌سایت فروش این شرکت، به آدرس   می‌توانند در طرح فروش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت جدید محصولات مدیران خودرو آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا