بازار خودرو

کرمان موتور شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 را اعلام کرد [+جدول قیمت]

[ad_1]

شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد. البته در این نوع فروش، سدان جذاب جک J4 شرایط بهتر و قابل قبول‌تری دارد.

کرمان موتور شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 را اعلام کرد. براساس جدولی که این شرکت خصوصی ایرانی اعلام کرده است، هردو خودرو با طرح فروش نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند که نکته جالب اقساط 48 ماهه برای خودرو J4 است. ناگفته نماند که قیمت‌های ارائه شده برای این دو خودرو کاملاً قطعی‌ست و کرمان موتور وعده داده ظرف مدت 45 روز خودورها را به مشتریان تحویل دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 اعلام شد

شرایط فروش خودروهای KMC T8 و جک J4 توسط شرکت خصوصی کرمان موتور اعلام شد که براساس آن، سدان J4 با شرایط نقدی و اقساط 48 ماهه به فروش خواهد رفت که در نوع بسیار مناسب به نظر می‌رسد و پیکاپ KMC T8 نیز به صورت نقدی و اقساطی به صورت 36 ماهه فروخته می‌شود. اما چیزی که شرکت مونتاژکننده اعلام کرده، قیمت این خودروها قطعی بوده و متقاضیان پس از ثبت‌نام می‌توانند 45 روز دیگر خودرو خریداری شده خود را تحویل بگیرند.

شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 اعلام شد

قیمت پیکاپ KMC T8 و سدان JAC J4

کرمان موتور قیمت پیکاپ خود را که از نظر فروش در ایران رکورددار است را 1 میلیاردو 650 میلیون تومان اعلام کرده و J4 نیز 765 میلیون و 890 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. البته همانطور که گفته شده، سدان J4 با شرایط اقساطی به فروش می‌رسد که متقاضیان می‌بایست مبلغ 350 یا 450 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت شود و مابقی به صورت اقساط 48 ماهه به خودروساز پرداخت شود.

شرایط فروش KMC T8 و JAC J4

متقاضیان پیکاپ کی‌ام‌س و سدان جک جی 4 می‌بایست از بین شرایط نقدی و اقساطی یک طرح را انتخاب کنند. برای شرایط قسطی مشتریان می‌توانند به صورت 36 ماهه برای KMC و 48 ماهه برای J4 را انتخاب کرده و به ازای هر 3ماه یک چک به خودروساز تحویل دهند. لازم به ذکر است که تاریخ اولین چک نیز 15 بهمن سال جاری اعلام شده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح فروش باید به درگاه فروش محصولات کرمان موتور به نشانی مراجعه کرده و پس‌از تکمیل وجه و تحویل خودرو برای متقاضیان اقساطی، سند تا پایان دوره اقساط در رهن خودروساز خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط جدید فروش کی‌ام‌سی T8 و جک J4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا