عمومی

اگر اسپاتیفای می‌خواست امسال راه‌اندازی شود، اپل مانع ما می‌شد

[ad_1]

«دنیل اک»، مدیرعامل و بنیان‌گذار اسپاتیفای، با انتقاد از اپل و اپ‌استور می‌گوید اگر اسپاتیفای می‌خواست در سال جاری میلادی کار خود را شروع کند، اپل مانع بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شد.

وی با انتشار مقاله جدیدی در دیلی‌میل شدیدترین انتقادها را علیه اپل مطرح کرد. وی می‌گوید اپل مانعی برای نوآوری محسوب می‌شود و اگر اسپاتیفای در سال 2023 راه‌اندازی می‌شد، اپل جلوی رشد آن‌ها را می‌گرفت. این نخستین‌بار است که دنیل اک به‌صورت رسانه‌ای انتقادهای این‌چنینی در مورد اپل مطرح می‌‌کند.

بنیان‌گذار اسپاتیفای: به‌بخاطر اپل نمی‌توانستیم در سال 2023 اسپاتیفای را راه‌اندازی کنیم

بنیان‌گذار اسپاتیفای می‌‌گوید برای مذاکره در مورد لایحه مربوط به بازارهای دیجیتال، رقابت و مصرف‌کنندگان، به تور مطبوعاتی خود در سراسر بریتانیا ادامه می‌دهد. این لایحه درحال‌حاضر در مجلس درحال بررسی است. براساس این لایحه، اپل مجبور است تغییرات قابل‌توجهی را در اپ استور ایجاد کند.

مدیرعامل اسپاتیفای برای اولین‌بار انتقادهای شدیدی نسبت به اپل مطرح کرده است. وی می‌گوید چشم‌اندازها در حوزه فناوری به‌صورت قابل‌توجهی تغییر کرده است. همچنین وی در مقاله مذکور به این موضوع اشاره کرده که قدرت در دستان شرکت‌های معدودی متمرکز شده است. این شرکت‌ها معمولاً وعده‌های مختلفی می‌دهند، ولی باید دید درعمل موضوعات به چه سمت‌وسویی می‌رود.

اپل و گوگل تنها شرکت‌هایی نیستند که در حوزه فناوری فعالیت می‌کنند. نحوه تعامل آن‌ها با شرکت‌ها حائز اهمیت است و می‌تواند تغییراتی را در بازار ایجاد کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا