عمومی

اپل ظاهراً قصد دارد اپلیکیشن TV خود را کاملاً متحول کند

[ad_1]

اپل ظاهراً قصد دارد اپلیکیشن تلویزیون خود را متحول کند؛ به‌روزرسانی جدید tvOS که در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، تغییرات برنامه‌ریزی‌شده غول فناوری را ارائه خواهد کرد. با این تغییرات، احتمالاً دو اپ مستقل Movies و TV Shows از tvOS حذف می‌شوند.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، اپل برای تشویق کاربران به استفاده از برنامه Apple TV، قصد دارد برنامه‌های مستقل خود را که برای اجاره و خرید برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها در دسترس قرار دارند، حذف کند. همچنین بخش فیلم و نمایش‌های تلویزیونی از برنامه iTunes Store آیفون و آیپد حذف خواهد شد.

تغییرات برنامه تلویزیون اپل

اپل با انجام تمام این تغییرات می‌خواهد مشتریان خود را به‌سمت اپ TV هدایت کند؛ برنامه‌ای که اکنون شامل فیلم‌ها و سریال‌های خریداری‌شده، محتوای اختصاصی سرویس اپل تی‌وی پلاس و برخی کانال‌های شخص ثالث می‌شود. بااین‌حساب، برنامه تلویزیون اپل به‌عنوان یک مرکز برای استریم محتواها تبدیل خواهد شد و گرمن اشاره می‌کند که نسخه بازطراحی‌شده آن دارای یک پنل جانبی در سمت چپ خود خواهد بود که می‌تواند برای بررسی دسته‌های مختلف محتواها استفاده شود.

اضافه‌شدن این پنل احتمالاً باعث خواهد شد تا مصرف‌کنندگان برنامه TV ا‌پل در حین کارکردن با آن کمتر سردرگم شوند و همچنین با وجود آن دقیق‌تر مشخص می‌شود که کدام محتوا از اپل و از طریق اشتراک Apple TV در دسترس است و برای استفاده از کدام محتواها باید اشتراک جداگانه‌ای خریداری کرد.

اپل در سال‌های گذشته توجه زیادی به محتواهای ویدیویی داشته است و میلیاردها دلار برای عناوینی ازجمله فیلم «Killers of the Flower Moon» از «مارتین اسکورسیزی» که هفته گذشته در سینماها اکران شد، هزینه کرده است. این فیلم در آینده از طریق سرویس ا‌پل تی‌وی پلاس نمایش داده می‌شود. همچنین سریال‌های موفقی ازجمله Ted Lasso و Severance در چند سال گذشته از طریق سرویس اپل پخش شده‌اند.

غول فناوری هم‌اکنون درحال آماده‌شدن برای رویداد جدیدی است که سه‌شنبه، 9 آبان‌ماه برگزار خواهد شد و در آن شاهد نسل جدید مک‌های این شرکت هستیم.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا