کامپیوتر و سخت افزار

MSI از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز رونمایی می‌کند

[ad_1]

پس از رونمایی از سری RTX 4060 گیمینگ در ماه ژوئن با طراحی مشکی شیک، شرکت MSI اکنون با نسخه محدود NV Edition در رنگ سبز شاداب و پر انرژی ، که برای جشن گرفتن مشارکت خود با شرکت انویدیا ساخته شده، سهم خود را افزایش داده است. به نظر می‌رسد، شرکت MSI سری گیمینگ RTX 4060 را گسترش می‌دهد و یک کارت گرافیک دیگر با طراحی سفارشی دارد. این شرکت از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition خود با رنگ قرمز رونمایی می‌کند.

MSI از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز رونمایی می‌کند
MSI از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز رونمایی می‌کند
RTX 4060 Gaming Series

همچنین به نظر می‌رسد با معرفی اخیر نسخه جدید MLG به طور انحصاری برای گیمرهای چینی، سفر شرکت MSI به یک سری رنگارنگ هنوز به پایان نرسیده است. هسته اصلی این طراحی خیره کننده حول شخصیت نمادین اژدهای کمپانی MSI، که با نام لاکی شناخته می‌شود، می‌چرخد که با یک دگرگونی قابل‌توجه، تبدیل به شاهزاده اژدها شده است. این کارت گرافیک دارای یک صفحه پشتی است که با دقت ساخته شده که این شخصیت جذاب و فریبنده را نشان می‌دهد. به علاوه با آثار هنری سفارشی بسته‌بندی شده است.

زیر بدنه این محصول، شرکت MSI این نسخه ویژه را به پردازنده گرافیکی RTX 4060 مجهز کرده است و همچنین همان مشخصات مدل‌های موجود را حفظ کرده است. علاوه بر این، آنها دو نوع از این کارت‌های گرافیک را ارائه می‌دهند: نسخه‌های Gaming و Gaming X، که هر کدام سرعت‌های ساعت کارخانه متفاوتی را ارائه می‌دهند.

قدرت و هنر: سری Dragon MSI

شرکت MSI با تکیه بر پایه محصولات سری Dragon که برای علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است، طراحی رنگ قرمز آتشین و صفحه پشتی با تم Dragon Maiden را به طور اختصاصی سفارشی کرده است که با نورپردازی پر نشاط و جذاب RGB تکمیل شده است. با Dragon Maiden می‌توانید خود را در یک هاله دلربا غوطه‌ور کنید. کارت گرافیک جدید می‌تواند یک تجربه بصری بی‌نظیر و لمس شخصیت‌های منحصربه‌فرد را برای گیمرها فراهم کند.

MSI از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز رونمایی می‌کند
MSI از GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز رونمایی می‌کند
RTX 4060 Gaming MLG

بسته‌بندی و تاریخ عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Gaming MLG Edition با رنگ قرمز

در حالی که شرکت MSI برای انتشار این کارت گرافیک محدوده خاصی را مشخص نکرده است، اما این مدل به طور انحصاری در چین در دسترس خواهد بود. قابل ذکر است که شرکت MSI از هرگونه اعلام رسمی در مورد این کارت گرافیک خارج از شبکه‌های اجتماعی چین خودداری کرده است.
علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری که این کارت گرافیک را خریداری می‌کنند، بسته‌ای شامل مجموعه‌ای از برچسب‌ها و یک پایه پلکسی گلاس که تصویر شاهزاده خانم اژدهای جادویی را نشان می‌دهد، خواهند داشت. به علاوه، این شرکت در حال حاضر در رسانه‌های اجتماعی چینی قرعه کشی برگزار می‌کند و فرصتی برای برنده شدن موس پد و مجسمه‌های کوچک را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند. در نهایت، کارت گرافیک سری MLG به طور رسمی در تاریخ یکم آبان ماه (23 اکتبر) به فروش می‌رسد.

بدون امتیاز