بازار خودرو

مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402 [+شرایط]

[ad_1]

به‌منظور فروش خودروهای آسیب‌دیده و معیوب از فردا برگزاری مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402 برای علاقه‌مندان آغاز خواهد شد.

به گزارش تکراتو و به نقل از اکو ایران، شرکت های خودروساز هر چند وقت یکبار خودروهایی که در خطوط تولید آسیب می‌دیده یا در بخش لجستیک این شرکت فرسوده شده‌اند را از طریق ساز و کار مزایده به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌کنند. در همین راستا مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402 جهت عرضه خودروهای تصادفی و آسیب دیده در خطوط تولید مورد توجه قرار گرفته است. این مزایده از فردا (27 مهر 1402) تا یکشنبه آینده (30 مهر) برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402

براساس اطلاعیه ایران خودرویی‌ها، متقاضیان جهت مشارکت در مزایده خرید خودروهای آسیب دیده با محدودیت شماره ملی مواجه نیستند و قادر خواهند بود تا در مزایده هر چند عدد دستگاه خودروی عرضه شده که علاقمند هستند، شرکت کنند.

البته متقاضیان شرکت در این طرح فروش به ازای شرکت در مزایده هر دستگاه خودرو باید مبلغ 10 میلیون تومان را به حساب‌های اعلامی خودروسازان جاده مخصوص واریز کنند. مدیران برگزارکننده این طرح فروش بر برعهده گرفتن مالیات، عوارض و حقوق دولتی خرید هر خودرو از سوی برندگان مزایده تاکید داشته‌اند.

مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402

آدرس محل بازدید از خودروها و همچنین شرکت در مزایده به شرح ذیل است: «جاده قدیم کرج، سه راهی شهریار، به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران،بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ اولین در انبار (انبار بدنه ایساکو).»

متقاضیان شرکت در طرح فروش خودروهای آسیب دیده ایران خودرو باید پیش از مراجعه، جهت ثبت نام، دریافت اسناد مزایده و تکمیل اطلاعات شخصی به وب سایت رجوع کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مزایده محصولات تصادفی ایرانخودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا