بازار خودرو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

[ad_1]

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 در دو گروه محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس توسط این خودروساز محبوب بخش خصوصی اعلام شد.

فهرست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد. مدیران خودرو نیز هرماهه مانند دیگر مونتاژکاران خصوصی قیمت محصولات خود را بروز می‌کند و این بروزرسانی عمدتا با افزایش قیمت قابل توجه همراه است!

بیشتر بخوانید: قیمت جدید وانت کارا مهر 1402 [+جدول]

لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402

شرکت مدیران خودرو معمولا چشم به تقویم دارد تا بلافاصله با شروع ماه جدید و با افزایش قیمتی دوباره، قیمت جدید محصولاتش را اعلام کند. این اتفاقی است که برای ماه مهر هم افتاده. البته مدیران خودرو سابقه دو و یا چندبار افزایش قیمت محصولات در یکماه را هم دارد.

فهرست قیمت اعلام شده برای مهر 1402 اما شامل همان محصولات همیشگی این شرکت در دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس است. با این اوصاف، تسویه افرادی که پیش از این نسبت به خرید اقدام کرده بودند با نرخ‌های مصوب جدید انجام می‌گیرد. همچنین بخشنامه‌های فروش مدیران خودرو نیز زین‌پس با نرخ جدید منتشر می‌شود.

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

گفتنی است، قیمت‌های جدول فوق به‌صورت پایه بوده و هزینه‌های جانبی هم هنگام تکمیل وجه به آن‌ها افزوده خواهد شد. هزینه‌های جانبی شامل مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، بیمه و … خواهند بود که چیزی بالغ بر 13 درصد به مبلغ پایه خودرو خواهند افزود.

مدیران خودرو همچنین اخیرا قیمت ایکس 33 کراس و آریزو 5 اسپرت را نیز که از جمله محصولات جدیدش هستند اعلام کرده است. با این اوصاف باید اذعان کرد که مدیران خودرو در میان مونتاژکاران ایرانی یکی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین سبدهای محصولی را عرضه می‌کند و حتی در این زمینه می‌تواند با خودروسازان بزرگ داخلی مثل ایرانخودرو و سایپا رقابت کند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص لیست قیمت جدید محصولات مدیران خودرو مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا