بازار خودرو

قیمت جدید شاهین اتوماتیک مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

[ad_1]

پس از اعلام قیمت پایه خودروها از سوی شورای رقابت، گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید شاهین اتوماتیک مهر 1402 را اعلام کرد.

شرکت سایپا سرانجام پس از اعلام قیمت پایه خودرو شاهین اتوماتیک توسط شورای رقابت، اقدام به تعیین قیمت نهایی کارخانه شاهین CVT ویژه مهر 1402 کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات زامیاد مهر 1402 اعلام شد [+جدول]

قیمت جدید شاهین اتوماتیک مهر 1402 ؛ پرچمدار سایپا ارزان شد!

پس از اعلام قیمت شاهین CVT توسط شورای رقابت، سایپا قیمت نهایی این سدان را برای مشتریان ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان اعلام کرده بود. اما حال با اعلام بخشنامه طرح تبدیل محصولات سایپا، قیمت شاهین اتوماتیک برای آن دسته از مشتریانی که طرح تبدیل را انتخاب می کنند، ۶۱۳ میلیون و ۶۰۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. به این ترتیب سایپا حدود ۲۸ میلیون تومان شاهین CVT را برای مشتریانش ارزان کرده است.

نام خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید (تومان)
شاهین اتوماتیک CVT ۶۴۱.۷۱۸.۰۰۰ ۶۱۳.۶۰۲.۰۰۰

شاهین اتوماتیک CVT تیپ G خودرویی متفاوت از شاهین پلاس است. سایپا تولید شاهین CVT را آغاز کرده و فعلاً به تیپ G این خودرو به دست مشتریان می رسد. این خودرو مانند شاهین دنده ای تیپ G به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ چهار سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است. ۱۰۹ اسب بخار قدرت با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر به عنوان خروجی این پیشرانه اعلام می شود. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند و همچنین می توان تعویض دنده مصنوعی ۷ سرعته را در حالت تیپ ترونیک این خودرو تجربه کرد.

شاهین CVT تیپ G به دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، آینه تاشو برقی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی، دوربین عقب، کروم کاری جدید بدنه، رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور پایش فشار باد تایرها و… مجهز است.

قیمت جدید شاهین اتوماتیک مهر 1402 اعلام شد

درحالی قیمت شاهین اتومات ۶۱۴ میلیون تعیین شده که تارا و دناپلاس توربو اتومات با اختلاف بیش از ۱۰۰ میلیونی تعجب و ابهام مردم و بازار خودرو، در خصوص کار کارشناسی و عملکرد رییس این شورا را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید شاهین اتوماتیک مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا