موبایل و فناوری

مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو با وجود آپدیت جدید اپل ادامه دارد!

[ad_1]

ظاهراً با وجود آپدیت iOS بازهم مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو در برخی فعالیت‌ها همچون برقراری تماس تلفنی، بازی کردن، پخش موسیقی و استفاده از دوربین پابرجاست.

اپل با ارائه به‌روزرسانی iOS 17.0.3 قصد رفع مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو را داشت و حتی دوربین مادون قرمز هم این امر را تایید کرده بود. با این وجود تعدادی از کاربران ظاهرا بعد از دریافت این به‌روزرسانی هم اعلام کرده‌اند که گوشی آن‌ها همچنان بیش‌ازحد داغ می‌شود. البته این گزارش‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع داده شده‌اند، لذا نمی‌توان کاملا صحت آن‌ها را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه آیفون 15 با آیفون 15 پرو ؛ بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌ها

عدم رفع مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو با وجود آپدیت نرم‌افزاری

طبق گزارش ZDNet، این بار هیچ یک از گزارش‌ها مربوط داغ‌شدن بیش از اندازه دستگاه در زمان شارژ سریع نبوده، لذا به‌نظر این مشکل با تدبیر اپل حل شده است. با این حال، کاربران گزارش کرده‌اند که هنگام برقراری تماس تلفنی، بازی کردن، نگه‌داشتن گوشی در جیب، پخش موسیقی و استفاده از دوربین مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو یا پرو مکس بازهم نمایان می‌شود.

مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو

«گابریل سوچوولسکی»، طراح گرافیک مستقر در مادرید، اسپانیا یکی از این گزارش‌ها را منتشر کرده است. سوچوولسکی تصریح کرده که آیفون 15 پرو مکس‌ وی در قسمت سمت راست لنزهای دوربین و در کنار دکمه‌های تنظیم صدای خود و در زمان برقراری تماس‌های تلفنی طولانی‌تر از یک دقیقه یا هنگام گرفتن 4 یا 5 عکس به‌صورت پشت‌سر‌هم داغ می‌شود. البته میزان گرمای دستگاه به اندازه گزارش‌های ابتدایی نبوده است، بااین‌حال این کاربر مدعی شده که حتی با دریافت iOS 17.0.3 هم این مشکل ادامه یافته است.

سوچوولسکی همچنین ضمن استفاده از یک دماسنج موفق به اندازه‌گیری دمای آیفون 15 پرو مکس خود در زمان داغ‌شدن بیش از اندازه شده است. ظاهراً دماسنج وی دمای دستگاه را به اندازه 42 درجه سانتیگراد نشان می‌دهد. در آزمایش‌های صورت‌گرفته پیش از انتشار به‌روزرسانی iOS، دمای گوشی اپل تا 46 درجه سانتی‌گراد هم افزایش می‌یافت.

مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو

وی همچنین به مشکل عجیبی برای صفحه نمایش گوشی خود اشاره داشته که در تصویر بالا امکان مشاهده آن وجود دارد. در مجموع این دو مشکل گزارش‌شده می‌توان گفت که گوشی وی احتمالاً دارای مشکلات تولید و کنترل کیفیت است. هم‌اکنون او قرار است با استفاده از سرویس +AppleCare خود این آیفون 15 پرو مکس را به فروشگاه اپل نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم رفع مشکل گرمای زیاد آیفون 15 پرو با وجود آپدیت نرم‌افزاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا