عمومی

تماس‌های گروهی گوگل میت حالا از کیفیت 1080p پشتیبانی می‌کنند

[ad_1]

گوگل امکان استریم وب‌کم با وضوح 1080p در طول تماس‌های ویدیویی گروهی برنامه میت (Meet) را برای مشترکین Workspace فعال کرده است.

غول موتور جستجو اولین‌بار این ویژگی را در ماه آوریل فقط برای تماس‌های انفرادی و تک‌به‌تک فعال کرده بود، اما حالا کاربران در تماس‌های گروهی که شامل سه یا چند شرکت‌کننده می‌شود نیز می‌توانند وب‌کم خود را با وضوح 1080p به اشتراک بگذارند.

قابلیت استریم 1080p در تماس‌های گروهی گوگل میت

برای استفاده از این ویژگی، کاربرانی که وب‌کم‌های Full HD (یا بهتر) دارند، پس از فعال‌کردن وب‌‌کم خود، یک آیکون 1080p در سمت راست بالای کادر ویدیو خواهند دید که در‌واقع استفاده از این ویژگی را تأیید می‌کند. در نسخه وب گوگل میت می‌توانید از طریق بخش ویدیو در تنظیمات، گزینه مربوط به ارسال و دریافت ویدیوهای با کیفیت بالا را تنظیم کنید؛ البته درصورتی‌که پهنای باند موردنیاز را داشته باشید، این ویژگی به‌طور خودکار تنظیم می‌شود.

همان‌طور که گفتیم، گوگل این به‌روزرسانی جدید را برای مشتریان Workspace خود ارائه کرده است که شامل اشتراک‌های Business Standard ،Business Plus ،Enterprise Essentials ،Enterprise Standard ،Enterprise Starte و موارد دیگری می‌شود. همچنین مشترکین سرویس Google One به این ویژگی دسترسی پیدا نکرده‌اند، بنابراین آن‌ها همچنان فقط در تماس‌های انفرادی می‌توانند ویدیوهای وب‌کم خود را با وضوح 1080p برای دیگران ارسال کنند.

گوگل در چند وقت گذشته پیشرفت‌های نرم‌افزاری مختلفی را برای کاربران خود ارائه کرده است. یکی از ویژگی‌های امنیتی که اخیراً این شرکت به سرویس‌های خود اضافه کرده، استفاده از فناوری Passkey به‌صورت پیش‌فرض است که با وجود آن، کاربران برای واردشدن به حساب خود نیازی به واردکردن رمز عبور نخواهند داشت. جیمیل نیز دیگر برنامه این شرکت است که اخیراً به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد تا کاربران آن بتوانند واکنش خود به ایمیل‌ها را با ایموجی نشان دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا