موبایل و فناوری

نخستین رندرهای پیکسل 8a منتشر شد [+عکس]

[ad_1]

نخستین رندرهای پیکسل 8a منتشر شد. گوگل نیز به تقلید از کمپانی‌های دیگر، سری قاتل پرچمدارهای خود را با پسوند A معرفی می‌کند و حالا نوبت به سری جدید رسیده است.

با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیقی از معرفی پرچمدار اقتصادی گوگل اعلام نشده و حتی اطلاع چندانی نیز از آن وجود ندارد، اما رندرها نقش خود را اول از همه بازی کرده و اطلاعاتی را راجع‌به محصولات الکترونیکی ارائه می‌دهند. حال با توجه به این موضوع، نخستین رندرهای پیکسل 8a به عنوان قاتل پرچمدار بعدی گوگل منتشر شده است که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت بهبود بزرگنمایی دوربین پیکسل 8 پرو مانع از افت کیفیت تصاویر در زمان زوم‌کردن می‌شود

نخستین رندرهای پیکسل 8a منتشر شد

گوگل به تازگی سری پرچمدار Pixel 8 خود را رسما رونمایی کرد. ما می‌دانیم که این شرکت یک عضو با پسوند a نیز دارد که نقش محصول پرچمدار اقتصادی آن را بازی می‌کند.

در شایعات جدید می‌شنویم که Pixel 8a احتمالاً سال آینده به عنوان جانشین Pixel 7a و در کنفرانس سالانه Google I/O 2024 رونمایی خواهد شد. از ماه‌ها پیش درباره این دستگاه شایعاتی می‌شنویم و حالا یک شایعه پروپیمان‌تر اینجا وجود دارد.

در جلو، Pixel 8a دارای یک سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالا بوده و حاشیه نسبتاً ضخیم پایینی نیز قابل توجه است. گفته می‌شود که این پنل اندازه ۶.۱ اینچی سال قبل را حفظ می‌کند.

از نظر ابعاد، پیکسل 8a دارای ابعاد 152.1 در 72.6 در 8.9 میلی متر است. دکمه بهم پیوسته تنظیم حجم صدا و دکمه پاور در سمت راست بوده در حالی که لبه سمت چپ دارای شیار سینی سیم کارت است. در پایین دستگاه یک پورت USB-C و بلندگو دوتایی استریو قرار دارد که طراحی نامتعارفی برای این روزها محسوب می‌شود. قسمت بالایی گوشی نیز وجود آنتن فراپهن‌باند یا UWB تایید می‌شود.

پیش از این یک گوشی گوگل با اسم رمز «Akita» در بنچمارک Geekbench ظاهر شد. انتظار می‌رفت این دستگاه پیکسل 8a باشد. این لیست یک نسخه با فرکانس پایین‌تر از تراشه Tensor G3 را نشان می‌داد که با 8 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 14 همراه بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین رندرهای پیکسل 8a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا