عمومی

رابط کاربری One UI 6.1 احتمالاً قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد داشت

[ad_1]

سامسونگ همین چند روز پیش به‌صورت رسمی از رابط کاربری One UI 6.0 رونمایی کرد و حالا شاهد انتشار اولین شایعات درباره نسخه جدید آن یعنی، One UI 6.1 هستیم. به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، این رابط کاربری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی خواهد داشت.

سامسونگ در کنار رابط کاربری جدیدش، از تراشه اگزینوس 2400 هم رونمایی کرد و مدعی شد که این چیپ درزمینه انجام وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد بسیار سریع‌تری نسبت به نسل قبلی‌اش دارد. حالا ظاهراً همین موضوع می‌تواند باعث افزایش چشمگیر قابلیت‌های هوش مصنوعی رابط کاربری بعدی سامسونگ شود.

رابط کاربری One UI 6.1 با ویژگی‌های هوش مصنوعی

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe در یک پست در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که رابط کاربری One UI 6.1 بزرگ‌ترین آپدیت هوش مصنوعی سامسونگ تا به امروز خواهد بود. این رابط کاربری ظاهراً ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی چشمگیری خواهد داشت.

رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ

این منبع همچنین می‌گوید سامسونگ روی یک دستیار صوتی دیجیتال جدید مبتنی بر هوش مصنوعی کار می‌کند که عملکرد بالاتری از بیکسبی دارد. این منبع همچنین مدعی شده است که گلکسی S24 روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز می‌کند و سامسونگ گلکسی اس 24 را به‌عنوان یک گوشی هوش مصنوعی تبلیغ خواهد کرد.

از آنجایی که سامسونگ برای اگزینوس 2400 توجه ویژه‌ای روی هوش مصنوعی مولد داشت، این احتمال وجود دارد که با چندین قابلیت هوش مصنوعی مولد در سری گلکسی S24 روبه‌رو شویم.

سامسونگ اوایل سال آینده میلادی از سری گلکسی اس ۲۴ رونمایی می‌کند و این احتمال وجود دارد که هم‌زمان با این گوشی‌های هوشمند، رابط کاربری One UI 6.1 هم از راه برسد. بنابراین در آن زمان نقشه راه سامسونگ برای هوش مصنوعی مشخص خواهد شد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا