کامپیوتر و سخت افزار

AMD امکان پشتیبانی از فناوری AFMF را برای سری Radeon RX 6000 خود میسر کرد

[ad_1]

به گزارش videocardz که بر اساس انتشار هفته گذشته ساخته شده است، از سری Radeon RX 6000 پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی از فناوری AFMF اکنون به هر دو سری گرافیک دسکتاپ و موبایل بر اساس معماری Radeon RX 6000 گسترش یافته است. شایان ذکر است که اگرچه درایور ممکن است روی سخت‌افزار نسخه قبلی هم نصب شود، اما ممکن است فاقد پشتیبانی کامل AFMF (Fluid Motion Frames) باشد.

ویژگی Windows Copilot باعث بروز مشکلاتی در تنظیمات درایور AMD Adrenalin شده است

این ویژگی تنها بر روی محصولات AMD پاسخگو است

عملکرد AFMF با گنجاندن فناوری Frame Generation در بازی‌هایی که به طور کامل از فناوری FSR3 پشتیبانی نمی‌کنند، کمک می‌کند. توسعه دهندگان بازی نیازی به ارائه پشتیبانی خاصی از AFMF ندارند، زیرا به طور مستقل توسط خود درایور عمل می‌کند. منظور این نیز این است که AFMF جزء ارتقاء مقیاس FSR3 را شامل نمی‌شود، بلکه این مورد تنها ویژگی تولید فریم را ارائه می‌کند.

 پشتیبانی سری RX 6000 از AFMF

ما به بازخورد شما گوش دادیم و خوشحالیم که پشتیبانی از AMD Fluid Motion Frames را به سری Radeon RX 6000 با آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار AMD ارائه می‌کنیم: Adrenalin Edition Preview Driver. در حال حاضر در دسترس است!

دانلود و مشاهده یادداشت‌های انتشار: https://amd.com/en/support/kb/release-notes/rn-rad-win-23-30-afmf-tech-preview

امروز تیم در حال حاضر سخت در حال کار بر روی ارائه یک درایور به روز شده @amd Fluid Motion Frames Preview است. گوش به زنگ باشید. با هدف ارائه به موقع AFMF به گیمرهای @amdradeon برای بازی آخر هفته. ما امیدواریم که شما آن را دوست داشته باشید!

در حال حاضر، پشتیبانی به هر دو سری RX 6000 و RX 7000 گسترش می‌یابد، اما تا به الان پشتیبانی AFMF برای معماری‌های دیگر هنوز تایید نشده است. علاوه بر این، این فناوری هرگز با معماری GeForce و اینتل کار نخواهد کرد زیرا به درایورهای AMD متکی است. با این حال، اگر به طور گسترده‌ای محبوب شود، شرکت‌های رقیب ممکن است نیاز به ارائه جایگزین را احساس کنند.

درایور جدید با برچسب 23.30 اکنون از وب سایت AMD (اینجا) برای دانلود در دسترس است. AMD در حال حاضر روی افزایش صافی و کیفیت تصویر تمرکز کرده است. هیچ اشاره‌ای به اضافه شدن بازی‌های جدید نشده است، بنابراین لیست همچنان به عناوین زیر محدود می شود:

A Plague Tale – Requiem Borderlands 3 Control Dead Space
Deep Rock Galactic Dying Light 2 Far Cry® 6 Ghostwire: Tokyo
Hitman 3 Hogwarts Legacy Horizon Zero Dawn™ Metro Exodus Enhanced Edition
Red Dead Redemption 2 Resident Evil 3 Resident Evil 4 Shadow Of The Tomb Raider
Star Wars Jedi: Survivor™ Starfield The Last of Us™ Part 1 The Witcher 3: Wild Hunt

همانطور که قبلاً ذکر شد، می‌توانید AFMF را از طریق فناوری HYPR-RX به عنوان یک محیط کلی یا به صورت جداگانه برای هر بازی از طریق پروفایل‌های نرم افزار Adrenalin فعال کنید. گزینه دوم مطمئناً انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند و امکان آزمایش را فراهم می‌کند، که ممکن است لازم باشد زیرا این یک درایور پیش‌نمایش است و نه نسخه نهایی آن.

مطالب مرتبط:

بدون امتیاز