هوش مصنوعی

ادوبی از ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای ویرایش عکس رونمایی کرد + ویدیو

[ad_1]

ادوبی قرار است هفته آینده در رویداد Adobe Max خود از یک ابزار هوش مصنوعی جدید برای ویرایش عکس رونمایی کند. طبق ویدیویی که از این ابزار (با نام Project Stardust) منتشر شده است، هوش مصنوعی جدید ادوبی می‌تواند به‌طور خودکار اشیاء موجود در تصاویر را شناسایی کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی آن‌ها را تغییر بدهند یا حذف کنند.

همانطور که در ویدیو زیر می‌توانید مشاهده کنید، مدیر محصول Project Stardust با کمک این ابزار یک چمدان زرد را در تصویر انتخابی خود با سایه‌اش انتخاب می‌کند و سپس آن را حذف می‌کند یا با اشیاء دیگری جابه‌جا می‌کند. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو دیده می‌شود، این است که با حذف قسمتی از یک تصویر، فضای خالی پشت آن نیز به‌طور خودکار پر می‌شود.

ویرایش عکس با هوش مصنوعی جدید ادوبی

Project Stardust شبیه ویژگی Contextual Task Bar است که اوایل ماه جاری برای فتوشاپ معرفی شد و می‌تواند به‌طور خودکار مراحل بعدی فرآیند طراحی شما را شناسایی کند و امکان ویرایش سریع را نیز در دسترس قرار دهد. همچنین این ابزار دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی دیگری نیز است. از دیگر کاربردهای آن که در ویدیو بالا قابل مشاهده است، می‌توان به پر کردن فضایی از تصویر با گل‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی و استفاده از توصیفات متنی برای تولید یک شیء جدید اشاره کرد.

با پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی مولد، ابزارهای طراحی خودکار بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. Canva نیز ابزار ویرایش تصویر مشابهی را برای حذف یا تغییر خودکار اشیاء موجود در تصاویر ارائه کرده بود و روز گذشته، گوگل در جریان رونمایی از گوشی‌های سری پیکسل 8، اشاره کرد که آن‌ها از ابزار Magic Editor پشتیبانی می‌کنند که همین کار را انجام می‌دهد.

رویداد Adobe Max هفته آینده و در تاریخ 10 اکتبر برگزار خواهد شد (18 مهر) و انتظار داریم تا در آن اطلاعات بیشتری درباره Project Stardust و نسخه‌های هوش مصنوعی آینده ادوبی اعلام شود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا