موبایل و فناوری

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open با لولای جدید و طراحی تخت منتشر شد [+عکس و ویدئو]

[ad_1]

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open منتشر شد. این گوشی تاشو دارای یک لولای جدید با طراحی جدید است و تا چند روز دیگر معرفی می‌شود.

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open با طراحی جدید و تخت و تغییرات کلی در لولای دستگاه منتشر شد. کمپانی چینی وان‌پلاس هم مدتی‌ست که وارد رقابت گوشی‌های هوشمند تاشو شده و قصد دارد بهترین محصول خود را تا چند روز دیگر (27 مهرماه) رونمایی کند. اما به مانند روال همیشگی دنیا تکنولوژی، مشخصات و طراحی ذستگاه‌ها چند روز قبل از معرفی رسمی رونمایی می‌شود تا کاربر طراحی کلی دستگاه را مشاهده کند. گوشی تاشو جدید وان پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در یک ویدئوی جدید طراحی آن فاش شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی وان پلاس 11R ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open منتشر شد

تاریخ معرفی گوشی تاشو وان پلاس اوپن احتمالا ً ۲۷ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود. هنوز تا آن روز فاصله قابل توجهی داریم اما تیم بازاریابی OnePlus بسیار فعال است. به تازگی مصاحبه رسمی مدیر این برند به همراه نگاهی درلفافه به طراحی کلی OnePlus Open منتشر شده است. در این ویدئو لولا گوشی تاشو وان پلاس Open و برخی دیگر از موارد ظاهری آن مشخص می‌شود.

یکی از موضوعات جالبی که در این ویدئو درباره OnePlus Open می‌بینیم آن است که قدرت لولای آن در حالت بسته به اندازه‌ای است که اگر یک برگه کاغذ را بین دولبه آن قرار دهید و از کاغذ آویزان شود، می‌تواند دوام بیاورد و نیفتد. خلاصه‌ قابل‌درک‌تر این عبارت را در تصویر زیر می‌بینید:

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open منتشر شد

همچنین در حالت بسته هیچ فاصله‌ای بین دو لبه دستگاه وجود نخواهد داشت، چه در سمت لولا و چه در سمت مقابل آن. مصداق این ادعا را می‌توانید در تصاویر زیر ببینید:

از دیگر مواردی که در این ویدئو درباره طراحی وان پلاس Open می‌توان متوجه شود، تلاش برای کمتر نشان دادن ضخامت هر لبه دستگاه است. همانطور که می‌بینید یک فریم فلزی تخت دور کل دستگاه است و بخش قابل توجهی از قسمت داخلی با جنسی شبیه به پلاستیک مشکی تجهیز می‌شود.

نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open منتشر شد

شیشه نمایشگر و قاب پشتی نیز کاملاً تخت بوده که کمی با تصمیم دیگر سازندگان گوشی‌های تاشو متفاوت است. در این ویدئو بخش طراحی دوربین پشتی پوشانده شده تا طراحی محصول کاملاً مشخص نباشد.

در ویدئو رسمی که مدیر برند OnePlus با کانال یوتوب Unbox Therapy منتشر کرده است، او مدعی می‌شود که این دستگاه بهترین نمونه گوشی تاشو در بازار خواهد بود.

می‌توانید این ویدئو را در پایین تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا