عمومی

اسپاتیفای 150 هزار کتاب صوتی را در دسترس مشترکین پریمیوم خود قرار می‌دهد

[ad_1]

اسپاتیفای از برنامه‌های آینده خود در زمینه کتاب‌های صوتی رونمایی کرد. این شرکت در رویدادی که در دفاتر نیویورک خود برگزار شد، مدل کسب‌و‌کار جدیدی را معرفی کرد که به موجب آن قصد دارد بدون دریافت هزینه اضافی، 150 هزار کتاب صوتی را در دسترس مشترکین سرویس پریمیوم خود قرار می‌دهد.

براساس گزارش TechCrunch، این سرویس ابتدا از امروز در بریتانیا و استرالیا راه‌اندازی می‌شود و سپس از اواخر سال جاری در ایالات متحده راه‌اندازی خواهد شد و در نهایت به بازارهای بیشتری خواهد آمد.

توضیحات مدیرعامل اسپاتیفای درباره برنامه‌های مربوط به کتاب‌های صوتی

«دنیل اک»، بنیانگذار و مدیرعامل اسپاتیفای در جریان این رویداد گفت:

«درست مانند موسیقی و پادکست، معتقد هستیم که بسیاری از مصرف‌کنندگان مایل به استفاده از کتاب‌های صوتی هستند و می‌خواهند به آن‌ها گوش دهند. و درست مانند موسیقی و پادکست، ما هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم ابزارهای شگفت‌انگیزی که برای سازندگان و مصرف‌کنندگان خود ساخته‌ایم را ارائه کنیم تا امکان کشف بیشتر این کتاب‌های صوتی جادویی وجود داشته باشد.»

اک همچنین اشاره کرد که این تغییر باعث افزایش تعامل کاربران با اسپاتیفای و همچنین کاهش ریزش کاربران خواهد شد. علاوه بر این، او گفت که «انعطاف‌پذیری زیادی به کسب‌و‌کار ما خواهد داد که در نهایت به درآمد و سود ما کمک می‌کند».

مدیرعامل اسپاتیفای در طول سخنرانی خود همچنین اشاره کرد که بازار کتاب‌های صوتی در حال حاضر با مشکل توزیع و کشف دست‌و‌پنجه نرم می‌کند و این شرکت قصد دارد تا با ارائه رویکرد خود آن را برطرف کند. اسپاتیفای همچنین قصد دارد به کاربران خود کتاب‌های صوتی پیشنهادی توسط تیم تحریریه و پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده براساس سلیقه آن‌ها را ارائه کند. «دیوید کائفر»، رئیس کسب‌و‌کار کتاب‌های صوتی این شرکت توضیح می‌دهد:

«ما پیشنهادات سرمقاله‌ای را ارائه خواهیم کرد که توسط تیم متنوعی از کارشناسان مدیریت می‌شوند. و تمام این موارد از طریق مرکزی برای کتاب‌های صوتی نمایش داده خواهند شد. همچنین پیشنهاداتی وجود خواهند داشت که براساس سلیقه هدایت می‌شوند. به این صورت شروع به یادگیری این موضوع می‌کنیم که چگونه می‌توانیم عناوین مناسب هر شنونده را به او پیشنهاد کنیم.»

در نهایت، مؤلفین نیز به ابزارهای جدید مانند کارت‌های تبلیغاتی دسترسی پیدا خواهند کرد که می‌توانند از آن‌ها برای جلب توجه کاربران استفاده کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا