عمومی

جیمیل به قابلیت ثبت واکنش روی ایمیل‌ها با ایموجی مجهز شد + ویدیو

[ad_1]

گوگل امکان ثبت واکنش با ایموجی را برای کاربران نسخه اندروید جیمیل (Gmail) فراهم کرده است که با وجود آن می‌توانید احساسات خود را سریع‌تر به ایمیل دیگران ابراز کنید.

اکنون در پایین هر ایمیل، دکمه‌ای تحت عنوان «افزودن واکنش ایموجی» اضافه شده است که از طریق آن می‌توانید ایموجی موردنظر خود را برای ثبت واکنش انتخاب کنید. همچنین برای ایمیل‌های گروهی نیز می‌توان از این قابلیت استفاده کرد، اما همانطور که گوگل توضیح می‌دهد، در ایمیل‌هایی با بیش از 20 گیرنده نمی‌توان از ایموجی‌های واکنش استفاده کرد. علاوه‌براین، حساب‌های مدرسه یا کسب‌و‌کار نیز به این قابلیت مجهز نخواهند شد.

ثبت واکنش با ایموجی در جیمیل

درست مانند برنامه‌های پیام‌رسانی مانند تلگرام که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، گوگل نیز ابتدا ایموجی‌های پیش‌فرض محدودی را برای ثبت واکنش به شما ارائه خواهد کرد و با ضربه‌زدن روی دکمه به‌علاوه می‌توانید موارد دلخواه خود را به آن اضافه کنید. همچنین تمام واکنش‌هایی که برای یک ایمیل ثبت شده است، در پایین آن قابل مشاهده خواهند بود و با نگه‌داشتن انگشت خود روی هر کدام، متوجه می‌شوید که چه کسی آن‌ها را ثبت کرده است. همچنین با ضربه‌زدن روی آن‌ها، واکنش شما نیز ثبت خواهد شد.

نکته قابل اشاره دیگر این‌که اگر از حساب جیمیل خود با یک سرویس گیرنده ایمیل شخص ثالث استفاده می‌کنید، هر یک از واکنش‌های ثبت‌شده به‌عنوان یک ایمیل جداگانه برای شما نمایش داده خواهد شد. برای نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن Gmail نیز ظاهراً این موضوع صادق است.

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، این قابلیت در حال حاضر فقط برای نسخه اندروید Gmail ارائه شده است، اما اگر با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شود، احتمالاً خیلی سریع در دسترس نسخه‌های iOS و وب نیز قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا