موبایل و فناوری

قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات در پیکسل فولد توسط گوگل معرفی شد

[ad_1]

گوشی پیکسل فولد به قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات مجهز خواهد شد. گوگل همزمان با معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۸ از این ویژگی جدید برای پرچمدار تاشو خود نیز رونمایی کرد.
قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات در پیکسل فولد توسط گوگل معرفی شد. گوگل ساعتی قبل رویداد Made by Google را برگزار کرد و در جریان این رویداد از گوشی‌های سری Pixel 8 پرده برداشت. تقریباً می‌توان گفت که بخش عمده‌ای از این رویداد به معرفی پرچمداران جدید گوگل و ویژگی‌های درنظر گرفته شده برای این خانواده معطوف شد.

اما در این بین یک قابلیت جدید برای گوشی تاشو گوگل هم معرفی شد. لازم به ذکر است که با ویژگی ترجمه مکالمات در گوشی تاشو گوگل، می‌توان در ارتباطات و مکالمات دو طرفه، در لحظه و به طور آنلاین ترجمه زبان طرفین را به شکل زیرنویس مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات برای گوشی‌ تاشو گوگل معرفی شد

گوگل در رویداد Made by Google، درکنار رونمایی سری پیکسل ۸، چند قابلیت جدید ازجمله مفسر دوصفحه‌ای پیکسل فولد را معرفی کرد. این ویژگی از نمایشگر تاشو برای ترجمه‌ در مکالمات زنده بهره می‌برد.

قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات برای گوشی‌ تاشو گوگل معرفی شد

به‌نوشته‌ انگجت، حالت مفسر دوصفحه‌ای از نمایشگر داخلی و بیرونی پیکسل فولد بهره می‌برد تا دو نفر که با زبان‌های مختلف با یکدیگر در حال صحبت هستند، به‌طور زنده حرف‌های یکدیگر را به‌صورت ترجمه‌شده مشاهده کنند.

اگرچه گزینه‌ ترجمه‌ لحظه‌ای دوطرفه روی یک نمایشگر نیز در برنامه‌ مترجم متن استاندارد گوگل ارائه شده است، مفسر گوشی گوگل پیکسل فولد از دو صفحه‌نمایش این دستگاه نهایت بهره را برای ترجمه‌ لحظه‌ای گفت‌وگوها می‌برد و بسیار کاربردی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت ترجمه دوطرفه مکالمات در پیکسل فولد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا