عمومی

معرفی مگابانک؛ فراتر از یک اپلیکیشن بانکی + ویدیو

[ad_1]

اکثر بانک‌ها برای انجام کارهای بانکی، اپلیکیشن مخصوص به خودشان را دارند و این اپلیکیشن‌ها تنها برای کارهای بانکی به‌کار می‌روند در این میان، بانک ملت مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و با مگابانک، یک اپلیکیشن بانکی با ویژگی‌های مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران عرضه کرده است. در ویدیوی زیر شما را به‌طور کامل با مگابانک، نحوه استفاده از آن و ویژگی‌های کاربردی‌اش آشنا می‌کنیم.

معرفی مگابانک ملت

مگابانک همان بانک پلاس با برندی جدید است که در کنار طراحی جدید، از چندین ویژگی تازه و کاربردی هم بهره می‌برد. درحقیقت با این ری‌برند، مگابانک می‌تواند حکم یک پیام‌رسان هم داشته باشد که از تماس‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند.

کاربران با مگابانک ملت می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند؛ از کارهای عادی مانند خرید شارژ و پرداخت قبوض گرفته تا افتتاح غیرحضوری حساب، سفارش غیرحضوری کارت و امکان برقراری تماس‌های صوتی و تصویری. سه مورد آخر، ویژگی‌های جدید مگابانک محسوب می‌شوند که می‌توانند بسیار کاربردی باشند.

بانک ملت می‌خواهد مگابانک را تا حدی گسترش و توسعه دهد که کاربران بتوانند تمام کارهای بانکی خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا