عمومی

تیک‌تاک روی یک طرح اشتراکی پولی بدون تبلیغات کار می‌کند

[ad_1]

تیک تاک به‌دنبال راهی جدید برای کسب درآمد است و می‌خواهد یک طرح اشتراکی پولی بدون تبلیغات برای کاربران عرضه کند. چنین موضوعی در دنیای پلتفرم‌های اجتماعی جدید نیست و برای مثال اسنپ‌چت پلاس یا ایکس پریمیوم (توییتر بلو سابق) در اختیار کاربران قرار دارند، بااین‌حال تیک‌تاک برای اولین‌بار در چنین مسیری گام برمی‌دارد.

وب‌سایت Android Authority برای اولین‌بار به امکان عرضه این طرح اشتراکی اشاره کرد. طبق این گزارش، جدید نسخه تیک تاک شامل یک رشته کد جدید است که نشان می‌دهد این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه درحال آزمایش یک نسخه بدون تبلیغات در ازای دریافت هزینه ماهیانه از کاربران است.

تیک تاک و عرضه یک طرح اشتراکی پولی

تیک تاک آزمایش چنین نسخه‌ای را تأیید کرده است. این پلتفرم به وب‌سایت تک‌کرانچ گفته که درحال آزمایش طرح اشتراکی در خارج از ایالات‌متحده و با همکاری تعداد کمی از کاربران است. طبق یک تصویر، کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از میان دو طرح، یکی را انتخاب کنند. یکی از این گزینه‌ها مربوط به طرح استاندارد می‌شود و دیگری نسخه بدون تبلیغات.

همانطور که می‌توان حدس زد، نسخه استاندارد شامل تبلیغات شخصی‌سازی‌شده است و کاربران در این حالت برای استفاده از تیک تاک هزینه‌ای نمی‌پردازند. در طرح دوم کاربران با پرداخت هزینه ماهانه 4.99 دلار، می‌توانند بدون مواجهه با تبلیغات از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

با توجه به اینکه طرح مدنظر تیک‌تاک در فاز آزمایشی قرار دارد، شاید این پلتفرم از عرضه آن منصرف شود یا اینکه شاهد تغییر قیمت آن باشیم. شاید براساس بازخوردهایی که تیک‌تاک از افراد آزمایش‌کننده دریافت می‌کند، تصمیم به کاهش قیمت ماهانه 4.99 دلار بگیرد.

احتمالاً به‌مرور زمان تمام شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام به یک طرح اشتراکی مجهز می‌شوند تا کاربران با پرداخت هزینه، از نمایش تبلیغات در پلتفرم‌های مورد استفاده خود جلوگیری کنند و البته شرکت‌ها هم به درآمدزایی ادامه دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا