عمومی

قابلیت تماس ایکس احتمالاً برای کاربران پولی خواهد بود

[ad_1]

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در آینده به قابلیت تماس صوتی و تصویری مجهز می‌شود. حالا طبق کدهای اپ این شبکه اجتماعی، به‌نظر می‌رسد این ویژگی تنها در اختیار کاربران سرویس پریمیوم قرار می‌گیرد و کاربران عادی ایکس قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

اولین‌بار در ماه ژوئیه، یکی از طراحان ایکس از آمدن این ویژگی به این اپلیکیشن خبر داد و حالا کاربری به نام «کریس مسینا» در شبکه اجتماعی تردز با بررسی کدهای اپلیکیشن این شبکه اجتماعی، لیستی از رشته‌ها را منتشر کرده است که به قابلیت تماس صوتی و تصویری اشاره می‌کند.

در این رشته‌ها جزئیاتی درباره این موضوع که هنگام قبول‌کردن تماس چه المان‌هایی به کاربر نشان داده می‌شود و همچنین نحوه انتخاب کاربر برای تماس وجود دارد.

کد تماس ایکس توییتر

تماس صوتی و تصویری ایکس منحصر به کاربران سرویس پریمیوم خواهد بود؟

کریس در این رشته کدها بخشی را نشان داده است که به پریمیوم‌بودن ویژگی تماس صوتی و تصویری ایکس اشاره می‌کند. در این رشته‌ها گفته شده است که تماس‌های صوتی و تصویری یک ویژگی پریمیوم است و کاربران برای دسترسی به آن‌ها باید اشتراک داشته باشند. درحال‌حاضر نمی‌دانیم تنها برای برقراری تماس باید عضو سرویس پریمیوم بود یا برای پذیرش تماس‌ها هم باید این سرویس را تهیه کرد.

تماس ایکس

در ماه‌های اخیر، ایکس ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران سرویس پریمیوم قرار داده است تا افراد بیشتری جذب آن شوند. علاوه‌براین، برخی ویژگی‌های رایگان گذشته هم محدود شده‌اند و تنها کاربران ایکس پریمیوم به‌طور کامل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. حتی ایلان ماسک گفته است که شاید در آینده ایکس دیگر یک شبکه اجتماعی رایگان نباشد.

تغییرات ایکس درحالی صورت می‌گیرد که رقیب آن، یعنی متا درحال افزودن ویژگی‌های جدید به شبکه اجتماعی تازه تأسیس تردز است تا بتواند حداقل بخشی از کاربران ناراضی ایکس را جذب کند. البته سایر شبکه‌های اجتماعی مانند بلواسکای هم با استقبال کاربران مواجه شده‌اند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا