بازار خودرو

خودرو ری را ایرانخودرو تا پایان سال روانه بازار می‌شود

[ad_1]

خودرو ری را ایرانخودرو به‌عنوان جدیدترین و احتمالاً جذاب‌ترین گزینه این خودروساز ملی بوده که در آستانه عرضه در بازار قرار دارد.

به گزارش تکراتو و به نقل از خودرو بانک، «مهدی رادمنش»، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، مدعی شده که 500 دستگاه از مدل ری را ایرانخودرو تا پایان سال، تولید و روانه بازار خواهد شد. این ادعا حاکی از تمرکز ایران خودرو بر روی تولید و ارائه محصولات با کیفیت بالا در بازار داخلی است.

بیشتر بخوانید: دنا پلاس هیبریدی توسط ایرانخودرو رونمایی می‌شود [+مشخصات فنی احتمالی]

برخی مشخصات ری را ایرانخودرو

این خودرو دارای سیستم انتقال قدرت شش دنده اتوماتیک بوده که بهینه‌ترین مصرف سوخت را در این کلاس خودروها فراهم می‌سازد. هم‌اکنون، موتور و گیربکس ری را در مراحل پایانی کالیبراسیون قرار دارند تا تجربه رانندگی بهینه‌تر و ایمن‌تری را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورد.

ری را ایرانخودرو

ری را ایرانخودرو ری را ایرانخودرو

یکی دیگر از ویژگی‌های ریرا ، بهره‌مندی از موتور EF7P TC 1.7 لیتری توربوشارژ بوده که قدرتمندترین موتور تولید داخل ایران خودرو محسوب می‌شود. این موتور قابلیت تولید 160 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. همچنین، ری را با نسل جدید گیربکس اتوماتیک شش سرعته (6AT) و اهرم تعویض دنده الکترونیکی تجهیز شده که تجربه رانندگی را ارتقاء خواهد داد.

ری را ایرانخودرو

ری را ایرانخودرو ری را ایرانخودرو ری را ایرانخودرو

با این ویژگی‌ها ریرا به عنوان یک گزینه مناسب در بازار خودروهای تولید داخلی ایران خودرو به‌شمار می‌رود که با افزایش توان و بهبود کیفیت ساخت، توانایی جلب نظر مصرف‌کنندگان را دارد.

بیشتر بخوانید: 

  • پژو 207 تیپ 5 توسط ایرانخودرو معرفی شد [+مشخصات فنی و امکانات رفاهی]
  • سورن پلاس با موتور XU7 پلاس توسط ایرانخودرو معرفی شد [+مشخصات فنی]
  • تعهدات معوق خودروسازان در طرح جوانی جمعیت ؛ بدقولی ایرانخودرو و سایپا در قبال مادران

دیدگاه شما در خصوص ریرا ایرانخودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

 
 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا