بازار خودرو

طرح فروش پراید وانت شهریور 1402 [+شرایط و قیمت]

[ad_1]

از طرف گروه خودروسازی سایپا از جدیدترین شرایط طرح فروش پراید وانت شهریور 1402 که به‌صورت پیش‌فروش خواهد بود، رونمایی شده است.

آخرین شرایط پیش فروش پراید 151 ویژه شهریور ماه 1402 که به پراید وانت مشهور است، از سوی سایپا منتشر شد. در ادامه جزئیات این طرح ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور ویژه شهریور 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

شرایط طرح فروش پراید وانت شهریور 1402

فروش فوری وانت ۱۵۱ شرکت سایپا با تحویل فوری ویژه شهریورماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ چهارشنبه ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. قیمت قطعی این خودرو با لاینر ۲۳۹ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین رنگ های انتخابی سفید، مشکی و نوک مدادی است.

طرح فروش پراید وانت شهریور 1402

وانت پراید درحال‌حاضر ارزان‌ترین خودروی تجاری ایران محسوب می‌شود. این خودرو پس از توقف تولید وانت پیکان و فروش ناموفق آریسان، توانست نظر مخاطبان را نسبت به خود جلب کند. به بیان بسیاری از مالکان این خودرو، وانت پراید گزینه‌ای مناسب برای حمل بار در مسیرهای درون‌شهری است. بااین‌حال، سایپا 151 از نظر کیفیت مونتاژ و همچنین نوع مواد به‌کاررفته، وضعیت ایده‌آلی ندارد. ازاین‌رو بایستی هنگام حمل بار با آن مراقب باشید تا به این خودرو آسیبی نرسد.

پیشرانه مورد استفاده در وانت پراید همان موتور 1.3 لیتری مشهور پراید است که البته اکنون نسخه ایرانیزه آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایپا این پیشرانه را M13‌ می‌نامد. حداکثر راندمان این پیشرانه 71 اسب‌بخار قدرت و 108 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج‌سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو این وانت را بر عهده دارد. وزن خالص این خودرو حدود 900 کیلوگرم است و با استفاده از آن می‌توانید تا 500 کیلوگرم بار را حمل کنید. در نسخه جدید این خودرو یعنی سایپا 151 تیپ DA، شاهد اضافه‌شدن دی‌لایت به ناحیه سپر این خودرو هستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط طرح فروش پراید وانت شهریور 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا