موبایل و فناوری

رنگبندی سری آیفون 15 به طور کامل فاش شد [+عکس]

[ad_1]

اخیراً رندرهایی از رنگبندی سری آیفون 15 منتشر شده که حاکی از عرضه آیفون 15 و 15 پلاس در پنج رنگ و آیفون 15 پرو و پرو مکس در چهار رنگ است.

هفته‌ پیش گزارش‌های بسیاری در مورد رنگبندی سری آیفون 15 منتشر شد و حالا وب‌سایت 9to5Mac رندر گوشی‌های جدید اپل را در کلیه رنگ‌های مورد شایعه به تولید رسانده است.

به‌نظر اپل گوشی‌های سری آیفون 15 را در تاریخ 21 شهریور معرفی خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین تغییرات آیفون، قطعاً کنار گذاشتن درگاه لایتنینگ و استفاده از درگاه USB-C خواهد بود. احتمالاً قیمت آیفون در نسل جدید با رشد روبرو می‌شود. ممکن است در آینده شاهد افزایش قیمت موبایل برندهای دیگر هم باشیم.

بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر حاشیه نمایشگر آیفون 15 در مقایسه با آیفون 14 [+عکس]

رنگبندی سری آیفون 15

این رندرهای جدید با دقت فراوانی تهیه شده‌اند تا نمایشی کلی از طراحی سری آیفون 15 را به ارمغان بیاورد. به‌نظر در ساخت این رندرها از کدهای رنگی دقیقی که منابع آگاه افشا کرده‌اند، استفاده شده است.

طبق چیزی که افشاگران ادعا کرده‌اند، اپل دو گوشی آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، زرد و صورتی به تولید می‌رساند. رندرهای هر مدل در زیر قابل مشاهده است.

همچنین اعلام شده که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه خواهند شد. در سال جاری به‌نظر خبری از آیفون طلایی نخواهد بود. رندرهای آیفون 15 پرو و پرو مکس را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رنگبندی سری آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا