موبایل و فناوری

آیفون اولترا احتمالاً می‌‌تواند محتوای مناسب هدست ویژن پرو بگیرد

[ad_1]

به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، آیفون اولترا می‌تواند تصاویر و ویدیوهای فراگیر یا Spatial ثبت کند که مناسب هدست ویژن پرو خواهد بود. بنابراین کاربران با آیفون خود می‌توانند برای هدست گران‌قیمت اپل محتوا تولید کنند.

طبق شایعه اخیر، پیکربندی دوربین آیفون اولترا در آینده به‌گونه‌ای خواهد بود که باعث تغییر تفکر بازار درباره تصاویر و ویدیوهای گرفته‌شده توسط گوشی‌های هوشمند می‌شود. به‌نظر می‌رسد این موضوع به‌معنای ثبت تصاویر و ویدیوهای فراگیر باشد؛ ویژگی منحصربه‌فردی که ویژن پرو در دوربین‌های بیرونی خود برای ثبت محتواهای سه‌بعدی استفاده می‌کند.

تولید محتوا برای هدست ویژن پرو با آیفون اولترا

طبق گفته اپل، تصاویر و ویدیوهای فراگیر عمق قابل‌توجهی دارند و به کاربران اجازه می‌دهند که لحظه را تجربه کنند. درحقیقت کوپرتینویی‌ها می‌گویند با این ویژگی، خاطرات را می‌توانید متفاوت با هرچه تا به امروز دیده‌اید، تجربه کنید و در آن‌ها غوطه‌ور شوید.

اپل ویژن پرو

اگرچه تصاویر و ویدیوهای آیفون یا دستگاه‌های دیگر را می‌توان در هدست اپل مشاهده کرد، اما تصاویر و ویدیوهای سه‌بعدی تجربه جذاب‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته محتواهای سه‌بعدی تنها توسط خود ویژن پرو قابل ثبت هستند و نمی‌توان با دستگاه دیگری به آن‌ها دست پیدا کرد.

اما اگر شایعه اخیر صحت داشته باشد، احتمالاً دوربین‌های سه‌بعدی به آیفون‌ها راه پیدا می‌کنند و شاهد سخت‌افزار جدیدی روی پنل پشتی این محصولات خواهیم بود. البته منبع گزارش امروز می‌گوید اطلاعات کاملی درباره توانایی‌های دوربین آیفون اولترا منتشر نشده است و باید همچنان منتظر بمانیم.

درنهایت باید بگوییم مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون اولترا هستیم. برخی به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون اولترا جایگزین مدل پرو مکس می‌شود و برخی می‌گویند با دو مدل متفاوت روبه‌رو هستیم. درنهایت با توجه به اینکه ویژن پرو اوایل سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود، احتمالاً آیفون اولترا گزارش امروز سال آینده از راه می‌رسد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا