موبایل و فناوری

مشخصات کامل و تصاویر شیائومی 13T پرو افشا شد! + عکس

[ad_1]

شیائومی خودش را برای معرفی گوشی‌های سری 13 تی آماده می‌کند و حالا شاهد افشای مشخصات کامل و تصاویر شیائومی 13T پرو هستیم. امسال برخلاف سال‌های گذشته، خبری از تراشه اسنپدراگون در مدل پرو نخواهد بود که می‌تواند برای برخی کاربران ناامیدکننده باشد.

شیائومی به احتمال زیاد در ماه جاری میلادی از گوشی‌های سری 13T رونمایی خواهد کرد که مانند سال‌های گذشته شامل مدل استاندارد یعنی شیائومی ۱۳ تی و پرو می‌شود. این گوشی‌های هوشمند از طراحی مشابه بهره می‌برند، اما مشخصات فنی متفاوتی دارند.

مشخصات فنی احتمالی شیائومی 13T پرو

منبعی به نام Paras Guglani در توییتی مشخصات فنی گوشی آینده شیائومی را برملا کرده است. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز می‌شود که حداکثر روشنایی 2600 نیت دارد و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

مشخصات شیائومی 13T پرو

این دستگاه از نظر رنگ در دو نسخه وارد بازار می‌شود. یکی از این نسخه‌ها مشکی‌رنگ با پنل پشتی شیشه‌ای و دیگری آبی‌رنگ با پنل پشتی با بافتی شبیه به چرم خواهد بود. روی پنل پشتی یک ماژول دوربین مربعی‌شکل به چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 با لرزشگیر اپتیکال است که توسط دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو همراهی می‌شود. دوربین سلفی هم 20 مگاپیکسلی است.

وظیفه تأمین قدرت شیائومی 13T پرو بر عهده تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس است که اگرچه قدرت بالایی دارد، اما شاید استفاده از چیپ مدیاتک برای برخی کاربران خوشایند نباشد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف با 12 و 16 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256، 512 و 1024 گیگابایت روانه بازار می‌شود.

شیائومی ۱۳ تی پرو از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

درحال‌حاضر اطلاع دقیقی از قیمت این دستگاه نداریم، اما احتمالا قیمتی بالاتر از 800 دلار داشته باشد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا